musicmixer04 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 hjelp. mitt nye hovedkort i 939 har 24 pins eatx tilkobling... min gamle psu er 20 pins... kan jeg bruke den gamle, eller må jeg kjøpe ny? event hvilke pinner skal jeg droppe? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Du kan vel bruke den gamle, men da blir det 4 pinner som mangler selvsagt. Jeg tror at det kun er til lydkortet på hovedkortet ditt, disse 4 ekstra pinnene hovedsaklig er til. Det er iallefall mange som har fått maskinen til å funke ved bruk av en 20-pins ATX kontakt på et 24-pins hovedkort. Det er bare en måte å koble ATX kontakten på. "Festet" på ATX kontakten er lik på 20 og 24 pins. Det optimale hadde selvsagt og kjøpt ny, men det spørs om du er villig til å betale den utgiften, så fremt til at maskinen funker ved 20-pins ATX tilkobling. Lenke til kommentar
musicmixer04 Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 ok... men sikker på at det ikke smeller i hovedkortet? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Om det smeller eller ikke i maskinen din vil jeg ikke si noe om Men, etter det jeg har lest av forskjellige brukere her på forumet, så har det fungert helt greit med 20-pins ATX kontakt i et 24-pins hovedkort (Men lydkortet har ikke fungert). Lenke til kommentar
musicmixer04 Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 ok.. tror jeg kjøper en ny psu i morra, trenger lydkortet.. takk for hjelpa Moltrez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå