Equilibrium Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Fikk spilleren igår og allerede idag har den bestemt seg for å fucke opp alt.. har ladet den opp og fått innpå noen sanger, til jeg idag skulle få innpå flere.. Det gikk greit til jeg skulle få innpå en større mappe med musikk, plutselig stoppa overføringa helt og var fryst i 5 minutt. Da avslutta jeg og dro ut USB-kabelen til spilleren. Men når jeg skulle koble den til igjen får jeg ikke kontakt, det står at den ikke er koblet til, wtf? Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 http://dmzweb3.europe.creative.com/SRVS/CG...=ww_english_add Forsøk dette. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Tror ikke de recovery greiene finnes på MicroPhoto. Problemet over er løst, nå derimot skal jeg til å overføre sanger, men så plutselig låser overføringa seg helt og alt fryser og ingenting skjer.. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 finnes det noe softwareupdate som kanskje fikser dette? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Recovery mode skal finnes på den spilleren din. Sto jo på de offisielle sidene til creative det. www.europe.creative.com Sjekket for nyeste firmware her? Endret 20. februar 2006 av UUnreal Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg har sammen spilleren. Men jeg har aldri hatt det problemmet. Har du prøvd og reinnstalere prægremmet du overfører med. PS. Står på en utstilings pc i Danmark så jeg får ikke sjekket noe... Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Får nå kontakt med spilleren, men når jeg skal overføre sanger så går det en sang eller 2 før overføringen stopper helt.. Jeg sender dritten i retur.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå