traskas waits for alice Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Okei folkens... Gjør dere klare til å le, for jeg har prøvd å sette opp ei hjemmeside. Jeg veit han er enkel, og på det greske språket engelsk, men det er ett 1 forsøk, og der står det masse detaljer om pc'en min og hva jeg har gjort med den... Bilder kommer senere... Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Var grei nok den. Omtrent på mitt nivå, vil jeg tro/håpe. Kult bilde :smile: Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 jo takk, hyggelig å høre... Hvertfall prøvd meg litegrann... Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 bra den, mye bedre enn min. med bilder så blir den helt rå. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 den var grei! cirka samme som jeg klarer Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 ehhhh er det bare jeg som ikke klarer og se linken eller skjønner jeg ikke en spøk eller noe :smile: Lenke til kommentar
kjeholth Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 ser du det lille huset nederst der? med www etter... trykk på det, så kanskje det skjer noe Lenke til kommentar
[E.T]SomEThinG Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Bra side d da! Men den mangler kansje noen bilder... 50 milliarder ganger bedre enn min! Du kan jo se hvor dårlig min er... Ser at du kansje skal kjøpe neonlys under bilen, og jeg må bare informere om at du ikke kan bruke de i fart, men når du står stille går d greit... mvh Øyvind Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Hehe joda, veit at jeg mangler bilder og det kommer av den grunn at jeg har ikke fått lånt meg digitalkamera enda... Men når jeg får det skal jeg legge ut bilder av pc og bil og alt annet jeg finner på å ta bilde av... Takk for komplimenter så langt, ennå ingen som har kritisert engelsken min da... :smile: Lenke til kommentar
|Hitman Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Argh!! Jeg hater reklamer på hjemmesider Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 funka nok fint den visst du får inn noken bilde eg får ikkje opp mi heimeside pga at tiscali har klart å sperre min tilgang til mitt eiget heimesideområde ... Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 fin side, men noen små tips; [*] bruk samme font på alle sidene. helst samme som på text/menyen under bildet på hovedsiden, kanskje et hakk mindre. [*] sett texten inn i tables (tabeller) slik at setningene ikke blir 40 cm lang. slitsomt og lese og ser dårlig ut. [*] eksterne linker kan godt komme i et eget vindu, pop up ("my employer" linken) [*] flytte navigasjonen lenger opp så man slipper og scrolle for og se menyen. ved siden av bildet hadde blitt bra. (sett inn i tabeller) ellers ser det flott ut! blir bra når bildene kommer. smart at du dytta reklamen nederst, så slipper man og se sjiitnhhhh! [ Denne Melding var redigert av: phax på 2002-09-19 17:26 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå