martinmann Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hei jeg har en Harman kardon avr 5000. Noen som kan gi meg en oppskrift på hvordan jeg kan få lyd på høytalerne fra tv-sendingene? Hvilke innganger er det jeg skal benytte? Setter pris på et svar hvis noen kan dette. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hei jeg har en Harman kardon avr 5000. Noen som kan gi meg en oppskrift på hvordan jeg kan få lyd på høytalerne fra tv-sendingene? Hvilke innganger er det jeg skal benytte? Setter pris på et svar hvis noen kan dette. 5631941[/snapback] Du må ha en lydutgang fra TV (evt. bruke SCART med to Phono-plugger.) Så plugger du begge pluggene (rød og hvit) inn forsterkeren på AUX-inngangene. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 som nordemoniac sier, kjøp en slik, har du ikke phono plugger på tv'n må du ha en slik i tillegg. løyp og tjøyp. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Eller bruke videospilleren hvis du har det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå