[E.T]SomEThinG Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Morn! Ville bare vise at min(e) Cpu(er) er helt sinnsyke... Klikk rett under her hvor d står: www og et lite hus... Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Det var en sinnsyk fet windows theme!!!! Hvor har du fått tak i den????? Lenke til kommentar
[E.T]SomEThinG Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Den ligger i windows... Den heter community. Du må bruke StyleXP for å få den frem.. StyleXP finner du på enkelte incite pc-games-cd'er. Bra oc eller? [ Denne Melding var redigert av: [E.T]SomEThinG på 2002-09-19 09:09 ] Lenke til kommentar
vegge Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Sinnssyk overklokking da mann! Hva har du gjort for å få til dette? Spesielle overklokkingsprogrammer? MS Paint? :razz: _________________ Antall meldinger er oppskrytt! [ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-09-19 10:29 ] Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Du kunne spart deg for denne posten egentlig. Med annet det er en KJEMPE bug i WinCPUId da.. :razz: Lenke til kommentar
[E.T]SomEThinG Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Denne CPU'en er en prototype jeg har fått fra sjefen i AMD (kontakter vøtt ) Den er så proff at den kjører på 1-2grader uten kjøler og på -25 grader med blåsekraft Overklokkingsprogrammet er et splitter nytt program for klokking av cpu i windows... Meget enkelt å øke hastigheter med d 100-dobbelte... Som d står i wcpuid, så har jeg brukt sveiseapparatet mitt og litt loddetråd slik at d blir en Modified AMD Athlon XP.. :razz: mvh Øyvind the supakloka.. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 What ever! :smile: Lenke til kommentar
block Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Overklokkingsprogrammet er et splitter nytt program for klokking av cpu i windows... Meget enkelt å øke hastigheter med d 100-dobbelte... Her har Bill Gates vært ute igjen.. :smile: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Er det et program som fukker det opp slik eller bare det magiske Ms-Paint :???: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå