kaliber Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 heisan. jeg ska nå bytte ut min kjøler til min intel pentium 4 cpu på 3ghz. den jeg har nå er standard som fulgte med å bråker en del. lurer på om dere da har noe anbefalinger om hvilke kjølere som bråker lite og samtidig gjør cpu'n god og kald. takker for svar. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Det er jo en haug av gode kjølere der ute, men det spørs hvor mye du er villig til å betale, samt om du har plass til kjøleren. Så, spørsmålet mitt blir da: Hvor mye er du villig til å betale, og hvilket hovedkort og kabinett har du? Denne kjøleren (Scythe "Ninja" SCNJ-1000) er en meget god kjøler. Hvis du kjøper den, har jeg også ville kjøpt en stillegående vifte som du fester på den. Da får du iallefall god kjøling Lenke til kommentar
studass Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Må si at jeg støtter Moltrez ja.......Kjøpte en Ninja denne uken til min amd643700+@2418MHz sammen med en papst vifte, og ligger nå på 34 idle og 43 load. Veldig godt fornøyd Lenke til kommentar
sjekkih Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Spørs.. Hvilken socket har du a? Noen bra og stilrene kjølere som passer til alle socketer er U8 kjølerne fra Cooltek. de er 120 for 12cm stor med 12 cm vifte eller 92 for 9,2cm m/9,2cm vifte, du kan bytte ut med en kraftigere vifte.. kan kjøpes med og uten vifte hos microplex.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå