Simkin Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) har fått installert tomtom på min mobil.. men det står jeg må bruke en gps enhet? går den via bluetooth? hvor finner jeg en sånn? mobilen er 7710 Endret 19. februar 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Du får kjøpt små bluetooth GPS-mottakere ja. Har selv en Holux 236 som funker glimrende. Kan vel kjøpes blant annet på Komplett. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 okay.. så jeg må ikke bruke noen spesielle? for det følger vel med egen enhet i tomtom pakka.. jeg kan altså bruke hvilken som helst gps mottaker? Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 I praksis tror jeg du kan bruke hvilken som helst bluetooth GPS ja. Har bare godord og si om Holux'en. Det er et problem med N70 at den mister kontakt med GPS. Etter litt prøving og feiling og lesing på diverse forum så skjer dette når man har på visning av POI. Har slått av dette nå, men beholdt varsling (f.eks fotoboks) og det har kjørt helt stabilt siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå