Internet2006 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Har gått til innkjøp av en Toshiba Qosmio G20 og er veldig fornøyd med ytelsene. Men i det siste har maskinen begynnt å fuske, og plutselig blir skjermen sort og viften høres ut som om den prøver å ta av fra Oslo Lufthavn... Har kjørt virus programmer (fire forskjellige), re-boota maskinen og div. feilsøkinger... Er det noen andre som har hørt om lignende problem eller vet hvem man kan ta kontakt med? Med Vennlig Hilsen: Frustrert... Lenke til kommentar
Larsrrrr Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Har gått til innkjøp av en Toshiba Qosmio G20 og er veldig fornøyd med ytelsene. Men i det siste har maskinen begynnt å fuske, og plutselig blir skjermen sort og viften høres ut som om den prøver å ta av fra Oslo Lufthavn... Har kjørt virus programmer (fire forskjellige), re-boota maskinen og div. feilsøkinger... Er det noen andre som har hørt om lignende problem eller vet hvem man kan ta kontakt med? Med Vennlig Hilsen: Frustrert... 5631885[/snapback] Heisann. Vifta i høygir høres veldig kjent ut. Hatt maskinen i en måned ca, og vifta er bare mer og mer i farta. Trenger bare scrolle et IE-vindu så tar den skikkelig av. Resten av tida surrer den lavt, men irriterende. I begynnelsen hørte jeg nesten aldri vifta. Sort skjerm kjenner jeg ikke til. Ps. Se annen tråd i dag for mer om vifteproblemene på G20-en. Lenke til kommentar
Internet2006 Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Har gått til innkjøp av en Toshiba Qosmio G20 og er veldig fornøyd med ytelsene. Men i det siste har maskinen begynnt å fuske, og plutselig blir skjermen sort og viften høres ut som om den prøver å ta av fra Oslo Lufthavn... Har kjørt virus programmer (fire forskjellige), re-boota maskinen og div. feilsøkinger... Er det noen andre som har hørt om lignende problem eller vet hvem man kan ta kontakt med? Med Vennlig Hilsen: Frustrert... 5631885[/snapback] Heisann. Vifta i høygir høres veldig kjent ut. Hatt maskinen i en måned ca, og vifta er bare mer og mer i farta. Trenger bare scrolle et IE-vindu så tar den skikkelig av. Resten av tida surrer den lavt, men irriterende. I begynnelsen hørte jeg nesten aldri vifta. Sort skjerm kjenner jeg ikke til. Ps. Se annen tråd i dag for mer om vifteproblemene på G20-en. 5635421[/snapback] Tusen takk. Da er det vel bare å klage til levrandør som gjenstår. Mvh. Frustrert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå