Gå til innhold

Toshiba Qosmio G20 - Shutdown

Anbefalte innlegg

Har gått til innkjøp av en Toshiba Qosmio G20 og er veldig fornøyd med ytelsene. Men i det siste har maskinen begynnt å fuske, og plutselig blir skjermen sort og viften høres ut som om den prøver å ta av fra Oslo Lufthavn... Har kjørt virus programmer (fire forskjellige), re-boota maskinen og div. feilsøkinger... Er det noen andre som har hørt om lignende problem eller vet hvem man kan ta kontakt med?

Med Vennlig Hilsen:

Frustrert...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har gått til innkjøp av en Toshiba Qosmio G20 og er veldig fornøyd med ytelsene. Men i det siste har maskinen begynnt å fuske, og plutselig blir skjermen sort og viften høres ut som om den prøver å ta av fra Oslo Lufthavn... Har kjørt virus programmer (fire forskjellige), re-boota maskinen og div. feilsøkinger... Er det noen andre som har hørt om lignende problem eller vet hvem man kan ta kontakt med?

Med Vennlig Hilsen:

Frustrert...

5631885[/snapback]

Heisann. Vifta i høygir høres veldig kjent ut. Hatt maskinen i en måned ca, og vifta er bare mer og mer i farta. Trenger bare scrolle et IE-vindu så tar den skikkelig av. Resten av tida surrer den lavt, men irriterende. I begynnelsen hørte jeg nesten aldri vifta. Sort skjerm kjenner jeg ikke til.

Ps. Se annen tråd i dag for mer om vifteproblemene på G20-en.

Lenke til kommentar

Med Vennlig Hilsen:

Frustrert...

5631885[/snapback]

Heisann. Vifta i høygir høres veldig kjent ut. Hatt maskinen i en måned ca, og vifta er bare mer og mer i farta. Trenger bare scrolle et IE-vindu så tar den skikkelig av. Resten av tida surrer den lavt, men irriterende. I begynnelsen hørte jeg nesten aldri vifta. Sort skjerm kjenner jeg ikke til.

Ps. Se annen tråd i dag for mer om vifteproblemene på G20-en.

5635421[/snapback]

Tusen takk. Da er det vel bare å klage til levrandør som gjenstår.

Mvh. Frustrert...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...