Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

worklog: nytt Audi 80 prosjekt

Domi9q

Anbefalte innlegg

Vurdert racinggrill? Har en "racinggrill" klipt ut av biltemanetting (eller lignende, gjort av forrige eier) på min, og tross dårlig monteringsarbeid syns jeg bilen blir tøffere og mer aggressiv forfra...

7293946[/snapback]

Skal kun ha org. RS2 grill ska jeg bytte :)

DSC00734.jpg

Begynt å ordne døra:

DSC00736.jpg

DSC00737.jpg

DSC00739.jpg

DSC00741.jpg

DSC00743.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
lakka det du ordna på døra?

Heldig du som har snø :(

7450868[/snapback]

måtte vel nesten det, litt synd å la være å lakkere det menst je gførst er i gang :) lakkerte fangerne, alle listene, alle dørhåndtakene, skiltplata, bagasjeluka, 2 dører og spoileren

edit: + speila

Endret av Domi9q
Lenke til kommentar

bra arbeid du gjøre her :) men har et lite spørsmål, jeg må av med sidene foran på min audi 80 92mod b4, men jeg er redd for å ødelegge noe... har du noe tips til meg? er ikke helt sikker på hva jeg må gjøre.. tørr ikke prøve meg frem, i frykt for å ødelegge noe.

Lenke til kommentar
advantistar.jpg

Er temmelig sikker på at det der er Advanti Star-felger (se bilde), har sett de montert på en hel haug Audi 80 (kan det være fordi de passer så fordømt bra?). Passende navkapsler med audi-ringer er å få kjøpt som tilbehør.

7451340[/snapback]

hmm, mulig det. Så sånne på en prelude også i helga. Men du har vist rett :)

Lenke til kommentar
bra arbeid du gjøre her :) men har et lite spørsmål, jeg må av med sidene foran på min audi 80 92mod b4, men jeg er redd for å ødelegge noe... har du noe tips til meg? er ikke helt sikker på hva jeg må gjøre.. tørr ikke prøve meg frem, i frykt for å ødelegge noe.

7477875[/snapback]

leit fra alle skure og ta i ut, trekk av deklset på vindussveive og fjrn skruen, ta bort dekslet som ligger over dørhåndtaket og fjern de 2 skruene bak der. Når du har dobbelsjekket at alle skruene er borte er det bare å bruke makt og løfte de rett opp :) har vært nevnt før i noen tråder her på forumet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...