Domi9q Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Vurdert racinggrill? Har en "racinggrill" klipt ut av biltemanetting (eller lignende, gjort av forrige eier) på min, og tross dårlig monteringsarbeid syns jeg bilen blir tøffere og mer aggressiv forfra... 7293946[/snapback] Skal kun ha org. RS2 grill ska jeg bytte Begynt å ordne døra: Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Forsterker og kondensator er kommet Betalte ca 1500 for disse med frakta ifra sverige, ikke så ille det Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Du kan jo begynee å selge biletter å starte med kino i den bilen din Men det ble tøft Lenke til kommentar
ventle Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er det en Pyle DVD-spiller/TV-tuner? (linken til bilradiospes er død). I så fall modell/pris? Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Er det en Pyle DVD-spiller/TV-tuner? (linken til bilradiospes er død). I så fall modell/pris? 7333454[/snapback] Nei er Cube Dvd, ordinær pris var rundt 5000, betalte 1300 for den Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ohhh! Nydelig! Ta noen flere bilder da Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Se gutten som har polert på seg senebetennelse i arma Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Meget pen bil! Begynner å ligge litt penger i denna nå? Fortsett arbeidet, planene ser gode ut Er det en 2,0E forresten? Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Se gutten som har polert på seg senebetennelse i arma 7442668[/snapback] Hehe, ja. Sikkert derfor han bare har klart å legge ut ett bilde Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) haha! ikke rørt en eneste polerings klut jeg. Buxa: takk, er ikke lagt så veldig mye i den egentlig. og er nokk bare en vanlig 2l Endret 7. desember 2006 av Domi9q Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 haha! ikke rørt en eneste polerings klut jeg. Blank var den i allefall da Men bilen din blir bare penere og penere Lenke til kommentar
ventle Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Smooth. Advanti-felger, eller? Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 haha! ikke rørt en eneste polerings klut jeg. Blank var den i allefall da Men bilen din blir bare penere og penere 7450217[/snapback] hehe, hvorfor tror du ellers bilen sto i lakkboksen? Ventle: Neij, er Audi 15" felger Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 lakka det du ordna på døra? Heldig du som har snø Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) lakka det du ordna på døra? Heldig du som har snø 7450868[/snapback] måtte vel nesten det, litt synd å la være å lakkere det menst je gførst er i gang lakkerte fangerne, alle listene, alle dørhåndtakene, skiltplata, bagasjeluka, 2 dører og spoileren edit: + speila Endret 7. desember 2006 av Domi9q Lenke til kommentar
ventle Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er temmelig sikker på at det der er Advanti Star-felger (se bilde), har sett de montert på en hel haug Audi 80 (kan det være fordi de passer så fordømt bra?). Passende navkapsler med audi-ringer er å få kjøpt som tilbehør. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 bra arbeid du gjøre her men har et lite spørsmål, jeg må av med sidene foran på min audi 80 92mod b4, men jeg er redd for å ødelegge noe... har du noe tips til meg? er ikke helt sikker på hva jeg må gjøre.. tørr ikke prøve meg frem, i frykt for å ødelegge noe. Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Er temmelig sikker på at det der er Advanti Star-felger (se bilde), har sett de montert på en hel haug Audi 80 (kan det være fordi de passer så fordømt bra?). Passende navkapsler med audi-ringer er å få kjøpt som tilbehør. 7451340[/snapback] hmm, mulig det. Så sånne på en prelude også i helga. Men du har vist rett Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 bra arbeid du gjøre her men har et lite spørsmål, jeg må av med sidene foran på min audi 80 92mod b4, men jeg er redd for å ødelegge noe... har du noe tips til meg? er ikke helt sikker på hva jeg må gjøre.. tørr ikke prøve meg frem, i frykt for å ødelegge noe. 7477875[/snapback] leit fra alle skure og ta i ut, trekk av deklset på vindussveive og fjrn skruen, ta bort dekslet som ligger over dørhåndtaket og fjern de 2 skruene bak der. Når du har dobbelsjekket at alle skruene er borte er det bare å bruke makt og løfte de rett opp har vært nevnt før i noen tråder her på forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå