kremt Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 ANNEN bil, og attpåtil en Ford? Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 ANNEN bil, og attpåtil en Ford? 6300467[/snapback] jepp er jo endel sprekere.. er jo en mazda motor i den Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Ble lei av Audi da altså? 6301530[/snapback] blir aldri lei av audi jeg men synes det er på tide å prøve noe annet og morsommere Lenke til kommentar
Orihime Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Bytte til Ford? Nei og nei! Bytt til noe annet en Ford! Alt annet en det sier jeg. Men det er min mening da (liker ikke Ford kan man si ) Hadde du sparkla skjøten på den frontleppa så hadde den blitt clean ja Visste ikke at du hadde tenkt til det. Mulig du har skrevet det før i showcasen og at jeg har oversett det. Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 sånn i dag har jeg fått kjøre hele 1 time med proben og må innrømme at det var en stor nedtur å sette seg i audien igjenn etter det.. 2.5 v6'er funker godt det Men som alternativ kan jeg jo kjøpe mazda mx6 Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 fikk et hyggelig brev fra statens vegvesen idag der det stod at jeg skulle ha tatt eu kontroll på bilen i mai.. Så nå har jeg denne måneden å få den godkjent på bare litt stressende... Fikk tilbake en kopi av kontrollskjemaet fra innbytte kontrollen, og der var lista på feil ganske lang.. Og selgeren sa at jeg ikke fikk mere enn 16-17k i innbyte for den.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Eksakt hvilke feil da? Skriv inn hele lista, kanskje vi kan være til hjelp om hva som må utbedres eller må gjøres. Hyggelig hvis vi kan hjelpe deg vet du Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Eksakt hvilke feil da? Skriv inn hele lista, kanskje vi kan være til hjelp om hva som må utbedres eller må gjøres. Hyggelig hvis vi kan hjelpe deg vet du 6327257[/snapback] Hyggelig det ja Men de fleste av de feilene som ble funnet på innbyttekontrollen har ikke noe å gjøre med EU kontrollen. F.eks sentrallåsen, småting som mangler, skader i lakken og rust. Det som kan ha noe med EU kontrollen å gjøre er begge hjullagrene bak, et endeledd forran, slitte dekk, lekasje i toppen og topplokket, støtdempere, også var det noe feil med bakpotta. Men kan ikke vite sikkert hva som må gjøres før jeg får tatt eu-kontrollen, får håpe det ikke er noen større feil Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Drit i å gjøre noe før EU hvertfall, bare la dem finne alle feilene og ikke utbedre mer enn absolutt nødvendig. Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Drit i å gjøre noe før EU hvertfall, bare la dem finne alle feilene og ikke utbedre mer enn absolutt nødvendig. 6331333[/snapback] jepp.. kommer bare til å ta en motorvask først ihvertfall og kanskje stramme hjullagrene bak vist jeg får tid Resten får jeg ta i full fart Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Bilen har idag vært på eu-kontroll, og kom fram en del mer feil enn ventet. Må blandt annet skifte en bremsecaliper, begge bremseskivene bak, hjullagrene og handbremswirene og begge støtdemperne foran. Så da har jeg en grunn til å gå til innkjøp av senkesett det er aldri så galt at det ike er galt for noe... Noen som har kommet over et billig justerbart eller komplett senkesett på nettet? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Se på http://www.eyecandyracing.no De har en del. Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Se på http://www.eyecandyracing.noDe har en del. 6365429[/snapback] sia blir oppdatert eller no sånt men uansett så får jeg kjøpt alle deler på jobb med opptill 40% prosent i rabatt jobber på audi verksted Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Noe fremgang med Prosjektet ditt? Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Litt ja Holder på å få den i stand til å få den eu godkjent, har fått byttet handbrmswirene og bytta et eksosoppheng i går.. begynner i det små. resten av delene skal jeg bestille i neste uke.. Slik blei sotinga bak, det ser mye bedre ut i virkeligheta.. Fargen på sotinga matcher med fargen på biln, men tenkte å gjøre noe med bakruta irriterende når det ser halvferdig ut.. Men har ikke lyst å ødelegge en til rull med film, så noen som har noen gode forlag? Ruta er så buete at filmen ikke strekker seg skikkelig ut, tenkte å dele den men vet ikke hvor bra det blir da. Bruker bare en sånn biltema film opplegg.. Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Da har jeg fått en pris på senkesett 3100 for komplett interalloy senkesett, 1300 for senkefjører hva synes dere, 60/40 eller 40/40? Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 80/60 6413111[/snapback] Bilen skal jo kunne kjøres også så må jo ha litt bakkeklaring med veistandarden som vi har her i nord. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Bilen skal jo kunne kjøres også så må jo ha litt bakkeklaring med veistandarden som vi har her i nord. 6421677[/snapback] Må jo lide litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå