Snagaaa Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Hei! For en stund siden kjøpte jeg en Western Digital harddisk med 250 gigabyte. Men etter jeg satte den inn, formaterte den, og begynnte å bruke den, fikk jeg problemer. Hvis jeg prøver å spille av en film, se på bilder, dra over filer (til harddisken og fra) eller rett og slett bare gå inn på harddisken, begynner det å lagge. Fps'n synker og alt tar 10 ganger lengre tid å gjøre: f. eks gå inn på en annen mappe. Først når jeg fikk harddisken, hurtigformaterte jeg den, og jeg tenkte kanskje det var problemet. Men i dag formaterte jeg den på vanlig måte, og "laggen" var fortsatt der. Det jeg lurer på er om jeg burde sende den inn til der jeg kjøpte den, eller er det mulig å fikse det på en eller annen måte? Simen Endret 19. februar 2006 av Snagaaa Lenke til kommentar
Snagaaa Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Fps på harddisk? 5631954[/snapback] Hm, ja? Men det jeg mente med det var at alt går "laggete" og at fps'n på skjermen synker da. Eller no sånt Lenke til kommentar
Snagaaa Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Ingen som kan hjelpe meg? :/ Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Sjekk om NCQ er slått på under enhetsbehandling.. Det lagde mye problemer hos meg og en kamerat ved at harddisken "hakket"... Slo av NCQ = ingen problemer.. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Se bakpå harddisken om jumperen er satt riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå