Gå til innhold

Prisoner of War (Xbox)

Anbefalte innlegg

Prisoner of War foregår i en tidsepoke vi aldri får lov til å glemme. Den varte fra ca 1940 til omkring en vakker dag i 1945. Det var den tiden da menn hadde hår på brystet og brylkrem i håret. Prisoner of War er et bra spill, som kanskje kunne hatt bruk for litt mer finpussing. Det er et bra forsøk, og en frisk pust i lufta for alle som savner den gode gamle adventure-sjangeren.

Les hele omtalen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå hater jeg sikkert nynorsk som fag på videregående minst like mye som enhver annen, men å gå fra det til å kritisere språket i seg selv er å gå for langt. Jeg mener at ingen burde trenge å lære seg å skrive mer enn ett norskt skriftspråk, og at dette skulle være valgfritt. Å ikke kunne lese begge derimot er fysjom, og enhver som ikke er istand til det burde fluksens settes tilbake på skolebenken.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-20 01:47, skrev shahin:

Greit nok å se på bildene, men hadde vært fint å få med seg noe av teksten også...

Vi har tidligere hatt tekster på nynorsk, og det blir flere i fremtiden. Ingen har klaget tidligere, og jeg skjønner heller ikke problemet ditt, dessverre. Hvis du klarer å lese bokmål, klarer du også å lese nynorsk. Hvis ikke er du vrang og vrien. Det er ikke akkurat hebraisk.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...