TST Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Prisoner of War foregår i en tidsepoke vi aldri får lov til å glemme. Den varte fra ca 1940 til omkring en vakker dag i 1945. Det var den tiden da menn hadde hår på brystet og brylkrem i håret. Prisoner of War er et bra spill, som kanskje kunne hatt bruk for litt mer finpussing. Det er et bra forsøk, og en frisk pust i lufta for alle som savner den gode gamle adventure-sjangeren. Les hele omtalen Lenke til kommentar
shahin Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Håper det ikke blir mange artikler/tester på nynorsk i fremtiden. Tviler på at mange brukere foretrekker nynorsk. Greit nok å se på bildene, men hadde vært fint å få med seg noe av teksten også... Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Nå hater jeg sikkert nynorsk som fag på videregående minst like mye som enhver annen, men å gå fra det til å kritisere språket i seg selv er å gå for langt. Jeg mener at ingen burde trenge å lære seg å skrive mer enn ett norskt skriftspråk, og at dette skulle være valgfritt. Å ikke kunne lese begge derimot er fysjom, og enhver som ikke er istand til det burde fluksens settes tilbake på skolebenken. Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 01:47, skrev shahin:Greit nok å se på bildene, men hadde vært fint å få med seg noe av teksten også... Vi har tidligere hatt tekster på nynorsk, og det blir flere i fremtiden. Ingen har klaget tidligere, og jeg skjønner heller ikke problemet ditt, dessverre. Hvis du klarer å lese bokmål, klarer du også å lese nynorsk. Hvis ikke er du vrang og vrien. Det er ikke akkurat hebraisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg