Gå til innhold

PSP spill- hvilke kommende spill anbefales?

oslo121

Anbefalte innlegg

Jeg liker GTA og infected veldig godt + fotballspill

er det noen som kan komme med anbefalinger om spill som er ute eller kommer om ikke så lenge

helst spill i sjangerene øverst

beskriv valget av spill

Endret av cresp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med Pursuit Force? Meget morsomt bilspill, du er en politimann som jakter på ulike skurker, spillet foregår på veien, hvor du kjører bil og skyter skurkene. Men, det morsomme er at du hopper mellom alle disse bilene og skyter samtidig, ser veldig stilig ut. Også har jeg sett dette spillet på tilbud mange plasser, Spiderman har det vel til 299,-

:)

Lenke til kommentar

I mars kommer det masse nye spill til PSP, og 2 av disse som jeg iallefall skal ha er:

Splinter Cell Essentials

Fight Night Round 3

I tillegg kommer SOCOM i April, som jeg også skal ha.

Det kommer mange spill til PSP i tiden framover. Det beste er og se på http://www.gamespot.com og/eller http://psp.ign.com/index/release.html og se på hva som kommer framover.

EDIT: Bedre og se her kanskje: http://www.tothegame.com/psp.asp?sort=title&filter=all - her lister de også europeiske release datoer :)

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Jeg liker GTA og infected veldig godt + fotballspill

er det noen som kan komme med anbefalinger om spill som er ute eller kommer om ikke så lenge

helst spill i sjangerene øverst

beskriv valget av spill

5631649[/snapback]

Gleder meg til Def Jam Fight For NY: The Takover!

Har kanskje litt den samme stilen som GTA hvertfall? Nå har ikke jeg prøvd GTA da men...

Lenke til kommentar

Overrasker meg at ikke mer enn en har nevnt SOCOM. Det har fått strålende kritikker! Det skal visstnok være en grei single player modus og en utrolig bra multiplayer del. Du kan kjøpe det med headset(m/mic) som brukes under multiplayer over nett. Dette høres jo utrolig spennende ut til å være på en bærbar konsoll.. Får se om pengene rekker etter jeg har kjøpt GTA.

edit: hvis du ikke vet hva slags spill SOCOM er så kan jeg nevne at det er et FPS-spill. Sjekk på ign eller gamespot om du vil lese mer.

Endret av Gryxor
Lenke til kommentar
Spillarkivet.no: Hvordan er FIFA Street 2 da?

5669819[/snapback]

FIFA Street 2 til PSP er veldig likt FIFA Street som kom til konsoll ifjor, mens konsollversjonen av FS2 er noe helt nytt. Jeg har for det meste spilt konsollutgavene nå i helgen. Har bare si vidt prøvd PSP-versjonen noen timer. Det virker på meg som om dette er spill som passer PSP godt. Kommer en omtale i løpet av uka =)

Lenke til kommentar
Spillarkivet.no: Hvordan er FIFA Street 2 da?

5669819[/snapback]

FIFA Street 2 til PSP er veldig likt FIFA Street som kom til konsoll ifjor, mens konsollversjonen av FS2 er noe helt nytt. Jeg har for det meste spilt konsollutgavene nå i helgen. Har bare si vidt prøvd PSP-versjonen noen timer. Det virker på meg som om dette er spill som passer PSP godt. Kommer en omtale i løpet av uka =)

5675377[/snapback]

så det du sier er at psp versjonen er mye svakere og dårligere??

er det helt annerledes på konsoll?

forklar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...