Lab Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hei! Har dvd-film i hdtv som skal brennes med nero. Filmen består av 3-filer på 4,3gb og er ts-format. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 I Nero velger du DVD Video. Så drar du bare video_ts folderen inn i Nero. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Er dette en vanlig spillefilm? Lenke til kommentar
Lab Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Ja det er en vanlig dvd film i hdtv 1080i. Prøvde å brenne som dvd-video, men får beskjed om at dette ikke går da filen er større en 2gb?? Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Saavidt jeg skjoenner er problemet at DVD Video formatet ikke stoetter HD .TS filer. Heller ikke filer over 2gb. De maa konverteres til vanlig DVD format foerst og da mister du HD opploesninga. Du kan sikkert brenne ut HD .TS filene dersom du velger DVD DATA som disk-type. Spiller sansynligvis ikke noen rolle siden de neppe kan spilles av i en vanlig dvd spiller uansett selv om du klarte aa tvinge inn HD .TS fila inn i en DVD-Video formatert skive. - Per Christian Endret 20. februar 2006 av Flippo Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Da vanlige dvd-filmer i HD-tv ikke finnes på det norske markedet antar jeg at dette er snakk om piratkopiert materiale. Dette kan vi ikke diskutere ifølge våre retningslinjer, og dermed er jeg nødt til å stenge tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg