J_lle Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Jeg har sett etter ny chipset vifte til mitt K8N Diamond mainboard og jeg har sett de har tre forskjellige på komplett.no.. Passer alle disse til mitt mainboard og er det en som er best? Endret 21. februar 2006 av J_lle Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Det du må passe på er om hvor høy disse er. Fordi du vil vell ikke at det skal være slik at du ikke får skjermkortet ditt på plass.. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 En Zalman Chipsett Cooler burde vel egentlig holde. Koster under 50kr og er som du sikkert skjønner lydløs. Krever riktignok at du har litt luftgjennomstrømning i kabinettet. Lenke til kommentar
J_lle Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Ja, det er litt stress med skjermkortet, men jeg lurer på om den Spire viften burde passe, så det var den jeg bestillte.. så vi får se.. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) *slett, feilpost* Endret 21. februar 2006 av Saftis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå