halvorni Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg har muligens oversett noe ganske banalt, men... Min forholdsvis nye Maxtor II funker tilsynelatende glimrende. Jeg kjører backup rett som det er, og har nå et 20-talls restorepoints. I går hadde jeg behov for å legge inn en katalog som ble slettet for noen uker siden. Det gikk bra (trodde jeg) - filene lot seg åpne når jeg prøvde. I dag prøvde jeg å åpne katalogen, men fikk meldingen 'ingen tilgang' (jeg kjører XP SP2, og har administratorrettigheter). Jeg kjørte en ny restore, til en annen katalog under 'Mine dokumenter'. Mens den holdt på å kverne var det ingen problemer med å åpne filene, men straks den var ferdig med restore (uten feilmeldinger) fikk jeg samme problemet. Ingen tilgang, og innholdet i katalogen tilsynelatende 0 byte. Hjelp! Lenke til kommentar
halvorni Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Er det virkelig ingen som har noen gode ideer? Nå har jeg klart å berge flesteparten av filene ved å kopiere de til en annen katalog mens restore'n pågår, men så snart den er ferdig mister jeg tilgangen til den opprinnelige katalogen. Underlig. PS: Jeg tok backup av hjemme-pc'en min, men prøver restore på min bærbare. Kan det ha noe å si? (jeg er administrator på begge) Endret 24. februar 2006 av halvorni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå