Gå til innhold

Acer Aspire 3004LMi

noddster

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en bærbar maskin til studietiden min og kom over et tilbud på en Acer Aspire 3004LMi til 6790,-

Spesifikasjoner: Mobile AMD Sempron™ prosessorer

CPU : Mobile AMD Sempron™ 3100+ prosessorer

Skjerm : 15" TFT XGA (1024x768)

Minne : 512 MB DDR-333 soDIMM

Harddisk : 80 GB

Chip-set : SIS M661MX - 400 MHz FSB

Grafikk : SiSM661MX Integrated 3D Graphics med opptil 64 MB delt minne

Optisk enhet : DVD Brenner - Dual

Lydkort : Soundblaster Pro og MS DirectSound kompatibelt lydkort

Batteri : Lithium batteri (4 celler), intill 1 time

Kortplasser : 1 PC Card type III port

Eksterne porter : 1 port for ekstern skjerm,1 port høretelefon, 1 for ekstern mikrofon, 3 USB 2.0 porter

Modem : Innebygget 56.6 (V90) modem

Nettverkskort : 10/100 Mbit nettverkskort,Trådløst 802.11g WLAN

Tastatur : Ergonomisk tastatur med 4 hurtigtaster for Acer e-Manager, launch manager internett og e-post

Vekt . 2.75 Kg

PCen skal primært brukes til skriverier, internett og selvfølgelig litt musikk og filmtitting. Jeg er klar over at den har en litt kort levetid uten å være plugget i strømuttaket, men regner med jeg må en del opp i pris for å at batteriet skal holde stort lengre.

Anser dere 6790,- som en god pris for denne?

Evt. har dere forslag til andre bærbare innenfor denne prisen (+/- 500,-)

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør se på Dell Inspiron 630M. Denne koster 6671,- og du får mye for pengende. Ta 1 års garanti, da prisen blir 6671,-http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?b&c=no&cs=nodhs1&l=no&oc=n02635&rbc=n02635&s=dhs&sbc=nodhsrsinspn_630m_3

Lenke til kommentar
Du bør se på Dell Inspiron 630M. Denne koster 6671,- og du får mye for pengende. Ta 1 års garanti, da prisen blir 6671,-http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?b&c=no&cs=nodhs1&l=no&oc=n02635&rbc=n02635&s=dhs&sbc=nodhsrsinspn_630m_3

5631487[/snapback]

Ja, var inne på Dell sine sider og så på 630M som begynner fra 6671,-. Men med en gang jeg trykker "Konfigurer og kjøp" så hopper prisen opp 2000,- til 8 671,-. Dette skjer med alle modellene.

Lenke til kommentar
les hva som står med liten skrift:

"Vi anbefaler vår Standard Servicepakke. For å se den annonserte pris, velg vennligst 1- års henteservice under kategorien Garanti Oppgraderinger"

5631913[/snapback]

Takker! :)

Et annet spørsmål om dell.no:

De har tre tilbud gående på sine bærbare: 2xRAM uten tillegg, fri frakt og spar opptill 400 kr. Disse går alle ut 22. februar. Er dette "deadlines" dell har for å få folk til å kjøpe fortest mulig, og tilbudene kommer igjen med en senere deadline? Jeg synes å huske at dell alltid har hatt 2xRam tilbudet.

Har nemlig ikke pengene tilgjengelig før i mars.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...