Gå til innhold

nokia N90 eller N70?

3000

Anbefalte innlegg

skal ha meg en ny mobil og har sett meg ut n90 og n70 lenge nå.

er egentlig mest innstilt på n90 pga. den gode skjermen den har i forhold til n70. men så er den en tusenlapp dyrere og betraktelig større. tror ikke størrelsen vil plage meg så veldig mye.. men i lengden hvem vet... har nå en nokia 7610.. og kvaliteten på den skjermen er eg lei (omtrent samme skjerm på n70).

argh! hvorfor kunne ikke nokia ha hatt samme gode skjerm i n70 som i n90 eller gjort n90 mindre!?

jaja har dere noen saklige innspill som kan hjelpe meg? gjerne erfaringer med mobilene :)

på forhånd takk ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det er skjerm og størrelse det i all hovedsak går på kan du jo se på Nokia E60. Samme skjermen som N90 (352x416 piksler) med 16,7M farger. Denne har dog ikke kamera, men er ment som en ren business-telefon.

I motsetning til N70 og N90 har den WLAN.

Om det er en underholdningstelefon ala N70 og N90 du ser etter ville jeg ventet til N80.

Lenke til kommentar

mobil uten kamera er uaktuelt. er ute etter en underholdningsmobil med symbian. n80 gidder eg ikke å vente på pluss at den kommer nok til å være ENDA dyrere en n90! tenkte eg skulle kjøpe min nye mob i neste uke.. enten n90 eller n70.. klarer bare ikke å bestemme meg. :ermm:

Lenke til kommentar
kjøpte meg n90 eg :!:  men der eg var var n70 dyrere så da måtte eg bare :whistle:

men at det er en stor og tung mobil er det ingen tvil om.

5636997[/snapback]

N70 Dyrere faktisk, nå har jeg jammen meg hørt alt.

En gammel lada er dyrere enn en splitter ny lotus.

Det må være i såfall N70 uten binding og N90 med binding. Ellers er det klin umulig.

Hva betalte du forresten ?

Lenke til kommentar

høh klin umulig hehehehe :!: veiledende pris på n70 er rundt 4500kr uten abbo. og for n90 ca. 5500kr uten abbo. altså rundt om en tusenlapp i forskjell i di fleste butikker.. har aldri sett en n90 til under 5000 kr uten abbo. i noen som helst butikk eller web butikk. så da var gleden stor da eg gikk på min lokale elkjøp butikk og så n90 til 4200kr uten binding, n70 kostet 4500 uten binding, så da var valget lett ;)

Endret av 3000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...