Pontus Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hei, jeg kjøpte meg en acer Al1912 lcd skjerm for en uke siden. Den fungerete fint når jeg satte den opp. Brukte den ikke på 2 dager og når jeg da skulle sjekke noe på maskinen fikk jeg et området helt nederst på skjermen som er "smudged" ut. Startmenyen forsvant og dersom jeg tar musepekeren eller en mappe ned så blir de utydelige. Får også en svart loddrett strek på ca 1 cm på venstre siden. Har prøvd å restarte skjermen, latt den stå avslått 24 timer, lastet nye drivere på skjermkort, lagt inn skjermdriver fra produsenten og prøvd forskjellige instillinger på skjermen. Har også prøvd de fleste oppløsningene uten hell. Er skjermen ødelagt? Takker for alle svar. Mvh Pontus Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Høres nesten ut som en defekt en ja Ta å snakk med butikken du, de ordner nok noe til deg, skal du se Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jah, her er det bare å få den byttet med èn gang.. Jo kjappere jo bedre. Lenke til kommentar
Pontus Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Hei, Takker for svar. Var igrunnen det som var planen til å begynne med, men var ikke sikker på om dette var en defekt vare. Mvh Pontus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå