Josh! Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Jeg har et lite nettverk hjemme(både kabel og trådløst) med 4 datamaskiner. Jeg vil dele spesielle mapper på hver maskin slik at jeg har tilgang til filene fra de andre maskinene i nettverket. Hvordan gjør jeg det? Har prøvd litt (Delt mappen "Delte dokumenter"), jeg trykker på arbeidsgruppen og får opp alle maskinene i nettverket, men når jeg trykker på maskinen filene jeg skal ha ligger på får jeg denne feilmeldingen (se vedlegg). Hva kan være galt? Endret 19. februar 2006 av MP3-JTH Lenke til kommentar
lordlappy Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) på pc'en du vil ha tingene fra går du på min datamaskin ->verktøy ->mappealternativer ->fjern hake for (bruk enkel fildeling) høyreklikker på mappene du vil dele -> sikkerhet -> legg til (gruppe eller brukernavn) -> avansert -> søk nå -> trykk på alle ok trykk ok. da kan du prøve å kopiere filene du vil ha ulempen andre vil også få tilgang hvis du skal linke og selfølgelig må du dele mappene også dette må du gjøre på alle pc'ene du skal dele fra dårlig forklart men hvis du får d til på en pc så bare gjør likt på de andre pc'ene Endret 19. februar 2006 av lordlappy Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Fikk det til... Var bare brannmuren som blokkerte. Lenke til kommentar
lordlappy Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Fikk det til...Var bare brannmuren som blokkerte. 5631771[/snapback] d e bra Endret 19. februar 2006 av lordlappy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå