lakrisnisse Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Har en 384 linje som burde holde i massevis, men får av og til oppi 999 i ping både på cs, MoD og BF1942. Uspillbart m.a.o. ISDN linjen var bedre. Kan det være noe med instillingen eller er det rett og slett elendig linje??? Lenke til kommentar
SSJ_Kazuya Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 hehe, jeg har 384 linje jeg og... fra chello, og som en hyppig cs spiller som jeg er kan høy ping være j***** irriterende... men jeg har av erfaring lært at RAM forbruket teller litt med kabel! Hvis jeg ripper en dvd eller har masse program oppe som tar masse ressurser så nytter ikke cs i det hele tatt. Reboot og slå av alle de programmene som ligger i tray'en og andre unødvendige ting, før du slår på spillet... kanskje det blir bedre! også har jo serveren litt og si... prøv mange og legg til i favoritter de som har ganske bra ping gjennomsnitt... Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Hei,jeg har selv en 768/128 linje fra chello,som alle vet (hvertfall upc kunder) så sliter linja når noe blir lastet opp,dette er spesielt merkbart med upc,for eks normalt laster jeg med en 80-90 kb/s , men hvis kazaa eller noe annet er oppe og uploader noe,så synker hastigheten ned til ca 20 av og til 10 kb/s ,Så når du spiller pass på at det ikke er noen programmer oppe å går som uploader ting... Er det noe upc må forbedre så er det UPLOADEN! (og stabiliten) (og prisen) (og oppetiden) (og servicen) ikke for å klage, men kanskje dem burde ha oppgradert linjene sine også? Men hvis du ser bort i fra disse "småtingene" så har jo UPC et godt bredbånds tilbud... :razz: _________________ Intel P4 [email protected] ghz NW Asus P4S533 Samsung Pc2700 DDR 166@200 Cas2 Vannkjølt og ingen vifter [ Denne Melding var redigert av: Prog_Kick på 2002-09-19 22:52 ] Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 En jeg kjenner hadde stabilt 30% packet loss i et par måneder... Du kan ikke spille NOE fps/rts spill i det hele tatt... Kjekt ja. Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Vel, kjører Xp med 256Mb ram, hvorfor har rammen noe å si på ytelsen ved kabelmodem??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå