Sweet Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hei på mitt nf7 kort sitter det en chipset vifte som går litt snodig.. den snurrer, stopper snurrer stopper snurrer stopper *svimmel*. ikke noe bråk fra den generelt så den plager ikke meg, men uvikler det chipsettet så mye varme? (Nforce 2 ultra 400) eller kan jeg bare ta av vifte og kjøre med bare kjøleblokka uten nevneverdige problemer?? Kjører med FSB 200 men får ikek målt temp ettersom jeg ikke er hjemme.. noen som har noen erfaring med dette kortet og chipset viftene? //Sweet PS: kjenner 4 til med nf7 kort, og vifta dems har stoppa etter 2 uker alle mann Lenke til kommentar
Zink Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Er dessverre et velkjent problem den feilen. Håper abit erstatter med bedre kvalitet. Dvs. at de var uheldig med en serie som nå er skrot Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 hmm okey jeg får sende en mail til de hehe krysser fingra for ny vifte jeg. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Anbefaler denne kjøleren til nforce2-hovedkort. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 hmm okey jeg får sende en mail til de hehe krysser fingra for ny vifte jeg. Har det skjedd noe mer? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 tja hele hovedkortet gikk føyka!!! men fikk ny chipset vifte da... får null bilde på skjermen.. har resatt cmos osv har prata med abit, de skulle se litt nærmere på saken.. ellers er alt toppers Lenke til kommentar
Zink Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 har prata med abit, de skulle se litt nærmere på saken.. Ah, synd med kortet, men bra at RMa funker hos Abit nå som de endrer på diverse. Hold saken varm! Tipper du har en god sak mot Abit, mtp. garanti/retur og at total kræsj kan skyldes overoppheting av NB pga. den viftefeilen. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå