Sweet Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hei. jeg driver og søker meg jobber rundt omkring, i matbutikker, elektrobutikker, hvor enn jeg kan få jobb. har skrivd søknad som jeg fikk litt hjelp med og skrive av lærer på skolen hvor jeg har skrivd litt om meg selv som person, og tidligere arbeids erfaring. har jeg bare hatt veldig uflaks?? hver gang har jeg enten fått nei, eller "vi har motatt din søknad og den vil bli vurdert etter behov" har også levert søknad på elkjøp, noen som vet om jeg har no sjans der ettersom jeg "bare" er 16 år... ha rlitt lyst til å jobbe som pc tekniker der.. leverte søknad i går der serru men noen som har noe tips til hva jeg kan si når jeg leverer søknade rog sånt?? som oftest låter det litt dumt når jeg står der.. er ganske ny på dette med jobb søking på egen hånd og sånt.. hehe //Sweet™ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Det er ikke lett å få jobb. Man får ikke positivt svar med en gang. Eller, man kan jo det, men da er man heldig. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Prøv å bli telefonselger, alle kan få jobb som det... Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 det var jo det å jobbe med noe jeg har lyst til da Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 takk for kjappe svar btw Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 gjerne noen som har noen erfaringer med elkjøp? som kan tipse meg lit.. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Vel, man må kanskje bare innse at mulighetene for å få velge arbeidsplass og jobb selv når man er 16 år, ikke er der i så veldig stor grad. Matbutikker er jo også relativt vanskelig kan jeg se for meg, må være litt surt å ansette noen som ikke kan sitte bak kassa aleine i det hele tatt. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 joa.. skjønner det.. men er jo mye annet vi kan gjøre da... sette ut varer og sånt.. men dog, jeg må innrømme at og sette ut varer ikek er min største drøm vil helst inn i elektro sjappe eller noe da Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Det kan hende at mange av dem tenker at du sannsynligvis er lite fleksibel når det kommer til arbeidstider, siden du enda går på skole. I tillegg er det helt sikkert en del som helst ansetter folk over 18. _Kanskje_ du har større sjanse ved å møte opp personlig, slik at de ser du er en "grepa kar". Det forutsetter selvsagt at du klarer å fremstå som en hyggelig, ordentlig og trivelig person. Endret 19. februar 2006 av klilleng Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Mc Donalds er jo alltid et alternativ.. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 nja.. har vært og vurdert 3 stk mcd.. men ingen virka som et sted jeg ville jobbe.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg har aldri hatt deltidsjobb pga jeg slet med samme problemet som deg. Det beste er uansett å få seg en jobb gjennom en bekjent. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 jo... skjønner det darkness.. men har prøvd litt av det også.. men det beste de kunne skaffe meg var heltids.. og det har je gikke tid til med hensyn til skole og sånt men nå er de tjo bare et år til læra da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå