Gå til innhold

Søker jobb, men får ikke noen positive svar, hjelp

Sweet

Anbefalte innlegg

Hei. jeg driver og søker meg jobber rundt omkring, i matbutikker, elektrobutikker, hvor enn jeg kan få jobb. har skrivd søknad som jeg fikk litt hjelp med og skrive av lærer på skolen hvor jeg har skrivd litt om meg selv som person, og tidligere arbeids erfaring.

har jeg bare hatt veldig uflaks?? hver gang har jeg enten fått nei, eller "vi har motatt din søknad og den vil bli vurdert etter behov"

har også levert søknad på elkjøp, noen som vet om jeg har no sjans der ettersom jeg "bare" er 16 år... ha rlitt lyst til å jobbe som pc tekniker der.. leverte søknad i går der serru :innocent:

men noen som har noe tips til hva jeg kan si når jeg leverer søknade rog sånt?? som oftest låter det litt dumt når jeg står der.. er ganske ny på dette med jobb søking på egen hånd og sånt.. hehe

//Sweet™

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, man må kanskje bare innse at mulighetene for å få velge arbeidsplass og jobb selv når man er 16 år, ikke er der i så veldig stor grad. Matbutikker er jo også relativt vanskelig kan jeg se for meg, må være litt surt å ansette noen som ikke kan sitte bak kassa aleine i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Det kan hende at mange av dem tenker at du sannsynligvis er lite fleksibel når det kommer til arbeidstider, siden du enda går på skole. I tillegg er det helt sikkert en del som helst ansetter folk over 18. _Kanskje_ du har større sjanse ved å møte opp personlig, slik at de ser du er en "grepa kar". Det forutsetter selvsagt at du klarer å fremstå som en hyggelig, ordentlig og trivelig person.

Endret av klilleng
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...