Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Alternativer til Kazaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Direct connect begynner å bli overbefolket det oxo.... Nå som flere og flere begynner å bruke dc++ kobler de seg på flere hubber samtidig, noe som gjør at de må ha flere upload slots, noe som igjen fører til at en fyr som har masse kult stæsj er helt umulig å laste ned fra, fordi han f.eks har 25 slots.

hvis man bruker diverse kanaler på efnet f.eks, kan man finne ekstremt bra steder å laste ned fra, hvis man ikke har noe imot å stå litt i kø.

Ellers så kan man jo være litt kul og være student i eller ha noen venner i trondheim(warez-hovedstaden i Norge).

[ Denne Melding var redigert av: Fjellsboe på 2002-09-21 05:09 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-21 05:08, skrev Fjellsboe:

Direct connect begynner å bli overbefolket det oxo.... Nå som flere og flere begynner å bruke dc++ kobler de seg på flere hubber samtidig, noe som gjør at de må ha flere upload slots, noe som igjen fører til at en fyr som har masse kult stæsj er helt umulig å laste ned fra, fordi han f.eks har 25 slots.

Nja, dette er jo hub-managerene sin feil... de burde la folk få mere enn 15-17 slots synes jeg. Selv ikke 10Mbit folka...

Lenke til kommentar

Har selv 10 slots open men det er sjeldent at det er mer en 4 som laster fra meg samtidig. Forresten så må dere være litt forsiktig med ka dere sier nå. Anyways bbb hubbene er de beste. Uansett bruker eg ikke noe annet en svenske hubber.

[ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-09-21 15:29 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-22 22:33, skrev Zeppelin:

Jeg fortsår meg ikke på hammer funksjonen i dc, hva betyr den?

Ein hammer er til og slå inn sprikrer med.

Du kan også dunke inn spikrer i gamle hus som har gnagd seg ut.

Kan også brukes som verktøy i datamaskina... (ikkje og anbefalle)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...