SnowDOG_ Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Hehehe de er fjernet for lenge siden. men takk for tipset anyways. Lenke til kommentar
Fjellsboe Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Direct connect begynner å bli overbefolket det oxo.... Nå som flere og flere begynner å bruke dc++ kobler de seg på flere hubber samtidig, noe som gjør at de må ha flere upload slots, noe som igjen fører til at en fyr som har masse kult stæsj er helt umulig å laste ned fra, fordi han f.eks har 25 slots. hvis man bruker diverse kanaler på efnet f.eks, kan man finne ekstremt bra steder å laste ned fra, hvis man ikke har noe imot å stå litt i kø. Ellers så kan man jo være litt kul og være student i eller ha noen venner i trondheim(warez-hovedstaden i Norge). [ Denne Melding var redigert av: Fjellsboe på 2002-09-21 05:09 ] Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Finn deg noen bra FTP servere. Jeg bruker selv 20-30 servere. Kommer du først inn i det miljøet er du berget. Lenke til kommentar
ComaJim Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 HALLO!!! STOP!!!! Hva Ser at INGEN har nevn SOULSEEK !! Dette ser ut til å bli det neste AUDIOGALAXY (nesten da) her finner jeg mye av det samme som Audiogalaxy kunne "dele" ut... Hent ned og la musikken flyte!!! =) http://www.soulseek.org http://www.slsk.org ------------------------------------- Anbefales på sterkeste!!!!!!!!!!!!!! ------------------------------------- Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Quote: Den 2002-09-21 05:08, skrev Fjellsboe:Direct connect begynner å bli overbefolket det oxo.... Nå som flere og flere begynner å bruke dc++ kobler de seg på flere hubber samtidig, noe som gjør at de må ha flere upload slots, noe som igjen fører til at en fyr som har masse kult stæsj er helt umulig å laste ned fra, fordi han f.eks har 25 slots. Nja, dette er jo hub-managerene sin feil... de burde la folk få mere enn 15-17 slots synes jeg. Selv ikke 10Mbit folka... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Har selv 10 slots open men det er sjeldent at det er mer en 4 som laster fra meg samtidig. Forresten så må dere være litt forsiktig med ka dere sier nå. Anyways bbb hubbene er de beste. Uansett bruker eg ikke noe annet en svenske hubber. [ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-09-21 15:29 ] Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 IMesh er tingen, WinMX funker også, men det er treigt! Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 DC er det beste som har blitt oppfunet siden cs Lenke til kommentar
vooDoo! Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 Ok, da har jeg lastet ned DC... såvidt jeg forstår må jeg koble meg opp til en hub. Hvilken adresse skal jeg da koble opp imot? Lenke til kommentar
Zeppelin Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Jeg fortsår meg ikke på hammer funksjonen i dc, hva betyr den? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 22:33, skrev Zeppelin:Jeg fortsår meg ikke på hammer funksjonen i dc, hva betyr den? Ein hammer er til og slå inn sprikrer med. Du kan også dunke inn spikrer i gamle hus som har gnagd seg ut. Kan også brukes som verktøy i datamaskina... (ikkje og anbefalle) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå