Complexity Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 På laptoppen har jeg en usb dongle til å bruke på mitt trådløse nettverk.. men har et problem.. hvis usb dongelen står i når pc'en startes så har jeg ingen sjangs til å komme meg på nett når pc'en har startet opp! det står at den ikke finner noen, at det er alt for dårlig dekning. eller så bare går han ut av søkeprogramet i windows når jeg trykker koble til.. eller det tar ett par minutter først.. men hvis den er ute under hele oppstarten, og puttes i når windows har startet opp så kobler den til på sekunder og internett og alt funker fint med en gang!! har passord på nettverket. usb donglen heter D-Link ettellerannet og routern er samme merke (usb'en fulgte med routern) kan finne ut navnene hvis noen vil vite det.. noen som vet hva som er feil`? eller noen jeg kan gjøre? tror det funket fint før jeg satt passord på nettverket. men passord må jeg ha.. mvh Complexity Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 kansje det hjelper å bruke drivere som fulgte med og slå av windows xp zero greiene. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Fikk byttet den og det funker sån noenlunde nå Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Min D-link dongle har aldri fungert mer enn nogenlunde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå