Delvis Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Tidligere kunne jeg spille av videofiler (Avi, Mpg etc) med Power Dvd, og de viste også på Tv skjermen. Det var bare med Power Dvd de viste der. Men etter at jeg oppgraderte til nyeste versjon av denne spilleren, viser ingen av dem på Tv lenger, det er bare svart sånn som når de spilles av med VLC osv Har prøvd å inntallere tilbake den forrige versjonen, men da virker ikke den heller lenger, og bildene viser ikke ikke på pc skjermen engang Noen som vet hvordan man kan innstille Powerdvd sånn som den var før, for da viste jo alt på Tv også? Nå er det bare dvd plater som viser der. Elelr evt hvordan man kan få VLC til å vise bildene på tv skjermen Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hvis du setter TV'en som standard skjerm (Gjøres der du kloner skjermen), så vil filmen(e) vises på TV'en, men ikke på PC skjermen. I Win XP, med 9800 Pro kort, gikk det ann og sette begge skjermene som standard, ergo man fikk bilde på TV og PC skjerm. Sjekk om du også kan det Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Hvis du setter TV'en som standard skjerm (Gjøres der du kloner skjermen), så vil filmen(e) vises på TV'en, men ikke på PC skjermen.I Win XP, med 9800 Pro kort, gikk det ann og sette begge skjermene som standard, ergo man fikk bilde på TV og PC skjerm. Sjekk om du også kan det 5632297[/snapback] Ja fant også ut det at jeg kunne skifte standard skjerm eller "første skjerm" som det står hos meg. Tror ikke jeg kan ha begeg som standard etter som det ser ut her Men lurer på hva som har skjedd med Powerdvd innstillingene, for med den kunne jeg se avi filer på begge skjermene før, men kan den jo ikke spille av nesten noen avi filer, og den den klarer spille av vises ikke på Tven med den heller..hadde jeg bare fått tilbake den innstillingen jeg hadde på den før, hadde det jo vært greit egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå