genetex Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Heisann Jeg har nå tenkt å lage en druid som jeg skal prøve lage en skikkelig bra DPS feral druid til fks MC osv. Jeg sjekket med en kompis at druids trenger 12 agi for å få 1% crit, er dette rikti? I cat form, får de da AP av agi? Om jeg bruker ett våpen med 3.8 attack-speed, slår den da så seint, eller blir d raskere eller noe? Er de noe bra DPS i MC etc? Kommer på flere spørsmål sener sikkert, var de jeg kom på nå i farten Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Catform får AP fra agility og strength. Attackspeed er den samme uansett og dps blir ikke påvirket av dps på våpenet du bruker, procs på våpen funker heller ikke. Så når det gjelder våpen må du gå for våpen med høye stats og ikke procs eller dps. Eksempel på våpen som er enkelt å skaffe (quest): Bonecrusher Wristguards of Stability er gode bracers for feraldruids, men som det meste av utstyr til feraldruids er det vanskelig å skaffe hvis du ikke har en guild som drar deg med gjennom MC/BWL/AQ/ZG. Det enkleste er vel å skaffe seg druid-pvpsettet og da trenger du rank 13 og helst exalted med AV/AB/WSG for å skaffe deg noen ekstra godbiter. Det dropper en del bra ringer i MC og som feraldruid er vel onyxia neck eller Eskhandar's Collar det du bør gå for. Eskhandar's Pelt er også en bra back. Fra Nefarian dropper det også en veldig bra chestpiece som bare er til for feraldruids (ikke noe særlig for andre klasser). Sjekk diverse leatherarmor-deler på Allakhazam eller Thottbot, leit gjennom droplist fra diverse bosser osv. En feraldruid kan gjøre bra dps, men er (etter min mening) ekstremt avhengig av gear. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Du må ha 20agi for 1% crit. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Du må ha 20agi for 1% crit. 5630835[/snapback] Det varierer fra klasse til klasse, men mulig det stemmer for druids? Trodde det var lavere, men jeg har aldri vært feral-speccet. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Forresten, passive + ting på våpen har effect i feral forms, som +crit og hit er også fint å ha på feral druids vist jeg ikke tar helt feil... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Forresten, passive + ting på våpen har effect i feral forms, som +crit og hit er også fint å ha på feral druids vist jeg ikke tar helt feil... 5631018[/snapback] Jepp, bare dps og procs som ikke funker. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 1 Strenght = 2 Atkpower i alle former 1 Agility = 1 Atkpower i Cat, pluss 0.05% dodge og 0.05% crit og litt armor Så mace med +str/agi eller % to hit/ crit er bra! En god blanding av str/agi på all armor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ikke for å stjele tråden, men det er et av de darkmoonkorta som gjør at du healer deg av og til i combat, proccer den i feral forms? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 1 STR er 2AP i bearform, men kun 1 AP i catform vel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 1str=2AP i alle former. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Så feral druid er ikke noe bra DPS dealer altså? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Herjer i DM nå, med grøn/blått gear. Ligger 7% under hunteren, men jeg har brukt mest bearform. I denne gruppen holder jeg også aggro bedre enn warrioren Feral druid kan gjøre god dmg med rett gear, og med 31 poeng brukt i feral, får hele raidet en 3% critchance buff, noe som gjør stor forskjell... Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Aged core leather gloves, AB shoulders og kappe og breastplate of bloodthirst er flote feral ting, sammen med macen og bracerene som SBS postet blir det finfint. Endret 19. februar 2006 av Goz Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Så feral druid er ikke noe bra DPS dealer altså? 5631802[/snapback] jo Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ikke for å stjele tråden, men det er et av de darkmoonkorta som gjør at du healer deg av og til i combat, proccer den i feral forms? 5631200[/snapback] Jepp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ikke for å stjele tråden, men det er et av de darkmoonkorta som gjør at du healer deg av og til i combat, proccer den i feral forms? Jepp Ikke at jeg ikke stoler på deg, men har du en kilde for det? Andre kort som funker òg? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ikke for å stjele tråden, men det er et av de darkmoonkorta som gjør at du healer deg av og til i combat, proccer den i feral forms? Jepp Ikke at jeg ikke stoler på deg, men har du en kilde for det? Andre kort som funker òg? 5632813[/snapback] Feral Druids i guilden bruker kortene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Funker alle kortene? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jada. Maelstrom funker, Heroism funker, Blue Dragon funker i Caster form og Twisting Nether funker hvis du dauer. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Mange som er veldig usikre på proccing i feral forms her ser jeg. Våpen proc(slik som TUF stun) proccer ikke i feral forms. Alle slags trinkets kan procce i feral forms. Du kan ikke use trinkets i feral forms. Alle stats fra alle items får man i alle forms. Druids kan i teorien få mest crit i spillet siden vi krever mindre agi enn andre classes. Også lettere å få attackpower i catform grunnet str=2AP og agi=1AP, med HotW er str enda mer verdt. God DPS dealer? What a joke! 5 manns instancer teller ikke. Dra meg deg noen bra gearet ferals mot noen bra gearet rogues og se hvor ydmyket de blir. Feral=PvP Resto=PvE Balance=nubs My humble opinion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå