Khalifen Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ja, jeg har tenkt til å anodisere en aluminiumsbit til våren (rød altså). Så lurer jeg på om det er noen i landet som gjør det. Er det det? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg fant en ganske bra link om anodisering her. (advarsel: Veldig ekle bilder på forsiden) Men det er helt uaktuelt å i det hele tatt tenkte på å gjøre det selv. Hvilken type bransje er det som driver med dette. Jeg vet at Hydro gjør det... Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Kjøp deg et Anodiseringssett fra Gasolin.no og gjør det selv... Settet er dyrt, men ta på deg bestillinger fra andre så har du fort tjent opp det igjen Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Det er nok helt uaktuelt å gjøre det selv. Dessuten så har jeg ikke nok penger for tida til å kjøpe det settet uansett... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 *bump* Jeg lurer på det samme. Mer spesifikt ser jeg etter noen som utfører kromming (noe jeg anntar også gjøres via anodisering, men jeg kan ta feil). -Stigma Lenke til kommentar
chase Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 *bump* Jeg lurer på det samme. Mer spesifikt ser jeg etter noen som utfører kromming (noe jeg anntar også gjøres via anodisering, men jeg kan ta feil). -Stigma 5700898[/snapback] Du mener fornikling, spør DJ-Sonic her på forumet, han har gjort det flere ganger. Petter Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 *bump* Jeg lurer på det samme. Mer spesifikt ser jeg etter noen som utfører kromming (noe jeg anntar også gjøres via anodisering, men jeg kan ta feil). -Stigma 5700898[/snapback] Du mener fornikling, spør DJ-Sonic her på forumet, han har gjort det flere ganger. Petter 5706743[/snapback] Kromming er vel det samme som fornikling, er det ikke? Jeg har prøvd å få fatt i DJ-Sonic her et par dagers tid, men forhåpentligvis er han snart tilbake og leser meldingene mine. Forhåpentligvis kan han hjelpe -Stigma Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Folk som følger denne tråden bør ta en titt på DJ-Sonic's post her i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=545839 -Stigma Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg fant en ganske bra link om anodisering her. (advarsel: Veldig ekle bilder på forsiden) Men det er helt uaktuelt å i det hele tatt tenkte på å gjøre det selv. Hvilken type bransje er det som driver med dette. Jeg vet at Hydro gjør det... 5637614[/snapback] Fy f... det var ikke mye pent, men herregud'a mann! Har man ikke skjønt at man må ha på beskyttelsesutstyr når man holder på med svovelsyre fortjener man pokker ikke bedre! Leste på sidene der og fikk masse deilige modde-idéer. Noen som blir med og spleiser på et sett fra Gasolin.no? :!: Han Derre Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Noen som driver med dette? Orket ikke lage en ny tråd med samme tittel så jeg postet dette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå