Gå til innhold

Korrupte filer fra ATI?

sdhild99

Anbefalte innlegg

Folkens: Jeg sliter med noen av de nyeste filene fra ATI for tiden. Er det bare meg, eller ER det faktisk noe galt hos ATI? For den seneste Catalyst driveren til Radeon 8500 (6.13.10.6166) får jeg følgende feilmelding når jeg dobbeltklikker på exe filen:

"The contents of this file cannot be unpacked. The executable that you are attempting to run has been corrupted. Please obtain another copy of the file, verify its integrity and try again."

Denne feilmeldingen får jeg også når jeg forsøker å installere den nyeste MultiaMedia Center filen.

Jeg har fulgt installasjonsprosedyren til punkt og prikke, men det går ikke. NB! Forsøker jeg derimot noen eldre filer går dette smertefritt.

Under er en kopi av min siste mail til ATI. Her kan dere lese hva jeg har forsøkt.

START MAIL

Hello,

I've done EXACTLY what you've told me in this mail now. I haven't tried to install the lastest Radeon driver on XP yet, but

under Windows 2000 Pro. (Point #1-12)

But when I came to point 13, installing the Multimedia Center, I experienced the same error message as when I tried

to install the latest Radeon driver for Radeon 8500 on Windows XP. "The contents of this file cannot be unpacked. The executable that you are attempting to run has been corrupted. Please obtain another copy of the file, verify its integrity and try again."

This happended when I double clicked the MMC-7-7-0-1-noDVD.exe file. (Yes, I have installed the DVD player, and the wmf CODECS first)

Are you SURE you're not giving out corrupted files??? I don't understand this. I've followed the instructions accurately.

I mean, there must be something wrong with your files, when they even won't to unpack. I've tried to unpack to different

partitions and hard drives, with the same results. Just to check, I tried to install (unpack first, I canceled installation when

I saw that it would work) an older version, the MMC7-7-0-0-update.exe, and there are NO problems with that file!

The files I have trouble with, and that I get the error message show above, is MMC-7-7-0-1-noDVD.exe and

the latest ATI Catalyst 2.3 display driver for Radeon 8500 128 MB version 6.13.10.6166-efg.exe

I did NOT use a download manager when downloading, and I've tried different computers! My computers also

have a very healthy setup.

Can you please check this out for me and get back to me? Please do not take this problem lightly.

Thanks in advance!

END MAIL

Kan noen på forumet hjelpe??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter at ati la om til catalyst drivere har jeg ikke fått driverne til å fungere bra.

Problemet er at skjerm 2 blir grønn og totalt ubrukelig. Den blir tolket som en merkelig projektortv og ikke som en vanlig skjerm.

Sitter fortsatt på driver 6071 som heldigvis fungerer fint.

Har sett litt på Rage3dforumet, men ingen enkle og gode løsninger på problemet.

du kan forsøke å søke gjennom riktig avdeling i forumet så kan det hende du finner svar på problemet ditt.

Håper du er mer heldig en meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...