mclp- Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hei, jeg har gått til innkjøp av et s9500. Jeg har før hatt s5500 som jeg var svært fornøyd med, skarpe bilder, gode farger og godt objektiv. Men når jeg kjøpte 9500 så syntes jeg at alt går 100x treigere, slik som at seriebilder tas utrolig treigt, lagringen er tafatt (bruker ca 10-15 sek på å lagre seriebilder) Blitzen bruker veldig lang tid på å lades opp pluss at jeg syntes at utløseren er treigere. Noen som har det samme kameraet som kan dele litt info med meg? Skal det virkelig være så treigt? Det blir jo nesten kjedelig å ta bilder når jeg må vente 10 sek for hver gang jeg kan knipse. Jeg har splitter nye batterier (2400 mAh tror jeg) 1GB xd brikke (har også prøvd med CF) p.s: Jeg har også prøvd å sette ned oppløsningen fra 9 til 5 mp for å se om det gikk kjappere, men uten noen godt resultat. Lenke til kommentar
makila Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Skal det virkelig være så treigt? Det blir jo nesten kjedelig å ta bilder når jeg må vente 10 sek for hver gang jeg kan knipse. Nei, så treigt skal det nok neppe være. Prøvd med high speed minnekort? Lenke til kommentar
sarom Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hvis du lester testen av kameraet her på akam http://www.akam.no/test/digitalkamera/test...x_s9500/20811/3 så finner du kanskje ut av hvordan det skal være. Jeg så fort over konklusjonen og der står det at "Hurtigheten var grei, men heller ikke mer." Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Mariuslk Jeg har ikke prøvd med high-speed nei, men har jo lest mange tester hvor de bruker kun 1gb xd (m), så jeg trodde det skulle holde. Sarom: Leste den der grundig før jeg kjøpte kameraet, men trodde ikke at "hurtigheten var grei..." var som å slenge windows xp på en 286dx-33. Hastigheten er ikke grei en gang. Men får prøve meg med et annet minnekort. takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå