Crisius Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Det er en ting jeg ikke helt forstår meg på med dataen min. Jeg har en AMD 64 processor som gir 99% ytelse, uten at noen programmer kjører. (Bortsett fra småting som AVG eller en Mozilla) Hvis jeg da aktiverer andre programmer lagger det som om jeg prøvde å drepe hele datamaskinen Noen som vil hjelpe litt? Endret 19. februar 2006 av Crisius Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 hvilke prosesser er det som bruker stor del av prosessoren då? du finner et i oppgavebehandling > prosesser Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 MSN stjeler av og til all prosessor kraften bare sånt helt uten videre. Det er mulig at det er dette, men gjør som vegis sier og se hvilke programmer det er som stjeler all kraft. Lenke til kommentar
Crisius Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Ja, dere har faktisk rett. Msn er problemet. Skjønner ikke hvorfor MSN bruker så masse processor-kraft derimot :s: Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Er visst en bug i en versjon av MSN, kun en liten script-feil kan gjøre så mye med et program. Lenke til kommentar
Crisius Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Er visst en bug i en versjon av MSN, kun en liten script-feil kan gjøre så mye med et program. 5632005[/snapback] Ja, jeg har hørt at den nyeste versjonen av MSN har en feil, men at den ville suge opp 90% av processorkraften min ante jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå