Gå til innhold

Tord-company, latterlig nettbutikk :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg tror også at Tord er Ueland inv_biggrin.gif

Vel, se litt i php forumet. Ueland kan php, ganske avansert også. Og hvis han driver webshop på fritida tror jeg nok ikke han hadde gått for en freewebs/piczo/shitty_crappy_free_shiat-løsning. Bare min hypotese.. :)

 

Dette er skadaløst! Vi i Tord Company kommer til å føre dette videre og alle som nå har skrevet eller kommer til å skrive på dette forumet vil bli anmeldt eller få bot. Trådstarter vil få langt verre. Alt som er sendt inn stemmer ikke!

 

Mvh: Tord Company

5624573[/snapback]

dæven... kisen er synsk!

Lenke til kommentar
jeg tror også at Tord er Ueland inv_biggrin.gif

Vel, se litt i php forumet. Ueland kan php, ganske avansert også. Og hvis han driver webshop på fritida tror jeg nok ikke han hadde gått for en freewebs/piczo/shitty_crappy_free_shiat-løsning. Bare min hypotese.. :)

 

Dette er skadaløst! Vi i Tord Company kommer til å føre dette videre og alle som nå har skrevet eller kommer til å skrive på dette forumet vil bli anmeldt eller få bot. Trådstarter vil få langt verre. Alt som er sendt inn stemmer ikke!

 

Mvh: Tord Company

5624573[/snapback]

dæven... kisen er synsk!

5632781[/snapback]

 

han skal faktisk ta alle på hele forumet , ikke bare i denne tråden , det blir mange for politiet og spore opp , siden vi ikke er registrer med adresser ol her :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...