Gå til innhold

Tord-company, latterlig nettbutikk :D


Anbefalte innlegg

Bedrifter og deres ansatte har ikke adgang til å reklamere for seg selv eller sine tjenester i forumet. Kontakt ledelsen på de(t) aktuelle nettsted for reklamering. Forsøk på "snikreklame" kan medføre utestengelse. Grove tilfeller vil bli fakturert etter de til enhver tid gjeldende satser. Vi oppfordrer derimot firmaer til å registrere en offisiell bruker på forumet som de kan bruke for å f. eks svare på tiltale, kundeservice eller informering. Det skal derimot gå tydelig frem av brukeren og innleggene at det er et firma som svarer, ikke en vanlig kunde. Dette kan tydeliggjøres gjennom f. eks brukernavn, avatar og signatur. Ethvert forsøk på reklamering, som f. eks opprettelse av en ny tråd for å informere om at dere setter ned prisene, er ikke tillatt. Dersom du er ansatt av et firma, og diskuterer på forumet angående saker som f. eks varer dere selv fører, firmaet du er ansatt i eller konkurrenter av dere, skal det informeres tydlig om at du faktisk er ansatt av nevnte firma. Du trenger altså ikke opplyse om dette konstant, men kun når det gjelder saker som er relevante ovenfor firmaet du er ansatt i.

 

Klarte ikke å dy meg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Istedenfor å slite deg ut med å skrive siden er beregnet...

 

Gang på gang, så setter du det i signaturen :p

 

snart setter jeg:

Skal du selge til venner, så snakker du med dem personlig.

 

Har du ikke tid til å snakke med dem personlig.. så synst jeg du burde ta deg tid til det

i signaturen min

 

 

Edit: Det er jo flere brukere her enn i SO4... pleier å være 18 der..

Her er det jo 22 :eek:

 

 

Edit: Kåre, å si at det er Ueland is pure evil.

Endret av Patrick.M
Lenke til kommentar
Utifra siden din Tord høres det ikke ut som en side for venner og bekjente, men ett lite lureprosjekt du har prøvd deg på for og snylte til deg penger fra uvitende personer...

5632177[/snapback]

 

Finnes det virkelig så uvitende personer ? Nå snakker vi om personer langt under den gjengse Elkjøp kunde og QXL bruker... Helt ned på Finn.no nivå, litt under til og med.

 

*gremmes*

Lenke til kommentar
Utifra siden din Tord høres det ikke ut som en side for venner og bekjente, men ett lite lureprosjekt du har prøvd deg på for og snylte til deg penger fra uvitende personer...

5632177[/snapback]

 

Finnes det virkelig så uvitende personer ? Nå snakker vi om personer langt under den gjengse Elkjøp kunde og QXL bruker... Helt ned på Finn.no nivå, litt under til og med.

 

*gremmes*

5632196[/snapback]

 

Ja, her snakker vi så uvitende personer at de fortjener ikke bedre :p

Lenke til kommentar

Hør her, denne Tord kan ikke være seriøs. Han er enda en av de som bare vil ha oppmerksomhet på Verdensveven.

Hvis siden var ment til venner, hadde han nok ikke skaffet seg "kunde-support"-msn. Da han mest sannsynelig har MSN-adressene til vennene.

Så nu får han seg den oppmerksomheten som han ville ha, og vi får vår daglige dose latter.

 

 

-Og, jeg syntes du bør fjerne blokkeringen av meg på MSN :cry:

 

 

Edit: Les de norske lovene, du kan ikke true med bøter selv om jeg "bryter med reglene på siden din".

Endret av SoloX
Lenke til kommentar
Det er ikke vi har IKKE registrert oss hos google.no!

5631946[/snapback]

Hadde du snakka norsk så kanskje jeg hadde forstått hva du hadde sagt...

 

Siden "eier" av webshoppen deltar her:

 

http://www.piczo.com/Tord-Company?g=16985679&cr=1

 

Ser du selger:

CANON IXUS750 til utrolige Pris: 4499,- NOK!!

 

Vurderer det kameraet. Når kommer det inn?

5632059[/snapback]

 

 

Beklager varen er utsolgt!

5632087[/snapback]

Varen er vel ikke utsolgt, de har vel aldri vært inne tror jeg vi sier.

Det har sikkert ingen av varene :lol:

Lenke til kommentar
Tord Company går så det suser, vi har mange kunder og besøkende hver dag. NB! Alle stygge kommentarer som for oss føles som trakasering blir anmeldt. Alle IP'r som er blitt anmeldt vil vises på forsiden.

 

Mange kunder og besøkende hver dag?

5632262[/snapback]

 

 

Vi anmelder ikke. Vi sperrer bare IP adresser fra å komme inn på siden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...