themanfrom Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Bedrifter og deres ansatte har ikke adgang til å reklamere for seg selv eller sine tjenester i forumet. Kontakt ledelsen på de(t) aktuelle nettsted for reklamering. Forsøk på "snikreklame" kan medføre utestengelse. Grove tilfeller vil bli fakturert etter de til enhver tid gjeldende satser. Vi oppfordrer derimot firmaer til å registrere en offisiell bruker på forumet som de kan bruke for å f. eks svare på tiltale, kundeservice eller informering. Det skal derimot gå tydelig frem av brukeren og innleggene at det er et firma som svarer, ikke en vanlig kunde. Dette kan tydeliggjøres gjennom f. eks brukernavn, avatar og signatur. Ethvert forsøk på reklamering, som f. eks opprettelse av en ny tråd for å informere om at dere setter ned prisene, er ikke tillatt. Dersom du er ansatt av et firma, og diskuterer på forumet angående saker som f. eks varer dere selv fører, firmaet du er ansatt i eller konkurrenter av dere, skal det informeres tydlig om at du faktisk er ansatt av nevnte firma. Du trenger altså ikke opplyse om dette konstant, men kun når det gjelder saker som er relevante ovenfor firmaet du er ansatt i. Klarte ikke å dy meg Lenke til kommentar
tordcompany Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Høres ut som du har tjent en formue på dette "prosjektet" ditt. Kansje dette er en sak for økokrim? 5632095[/snapback] NEI! dette er ikke noen sak for økokrim. Siden var kun bergent på venner og kjente. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Så det du sier er at siden ikke er ment seriøst, men en side full av tull og morro? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Skal du selge til venner, så snakker du med dem personlig. Har du ikke tid til å snakke med dem personlig.. så synst jeg du burde ta deg tid til det. Lenke til kommentar
tordcompany Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Så det du sier er at siden ikke er ment seriøst, men en side full av tull og morro? 5632120[/snapback] Det er IKKE tull. Men beregnet på venner og kjente! Lenke til kommentar
quakie Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Så det du sier er at siden ikke er ment seriøst, men en side full av tull og morro? 5632120[/snapback] Det er IKKE tull. Men beregnet på venner og kjente! 5632134[/snapback] Stakkars de Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 jo mer jeg ser på bildet, desto mer syns jeg det ligner på Ueland. Noen som har et bilde av han? Ser han leser tråden så kanskje han popper opp med et bilde av seg selv her... Bilde: http://www.piczo.com/Tord-Company?g=15735082&cr=1 Ueland driver websjappe ved siden av sin jobb på hw? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Istedenfor å slite deg ut med å skrive siden er beregnet... Gang på gang, så setter du det i signaturen snart setter jeg: Skal du selge til venner, så snakker du med dem personlig. Har du ikke tid til å snakke med dem personlig.. så synst jeg du burde ta deg tid til det i signaturen min Edit: Det er jo flere brukere her enn i SO4... pleier å være 18 der.. Her er det jo 22 Edit: Kåre, å si at det er Ueland is pure evil. Endret 19. februar 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Utifra siden din Tord høres det ikke ut som en side for venner og bekjente, men ett lite lureprosjekt du har prøvd deg på for og snylte til deg penger fra uvitende personer... Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Utifra siden din Tord høres det ikke ut som en side for venner og bekjente, men ett lite lureprosjekt du har prøvd deg på for og snylte til deg penger fra uvitende personer... 5632177[/snapback] Finnes det virkelig så uvitende personer ? Nå snakker vi om personer langt under den gjengse Elkjøp kunde og QXL bruker... Helt ned på Finn.no nivå, litt under til og med. *gremmes* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ueland driver websjappe ved siden av sin jobb på hw? 5632143[/snapback] Neida. Han har kodet siden for broren. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Utifra siden din Tord høres det ikke ut som en side for venner og bekjente, men ett lite lureprosjekt du har prøvd deg på for og snylte til deg penger fra uvitende personer... 5632177[/snapback] Finnes det virkelig så uvitende personer ? Nå snakker vi om personer langt under den gjengse Elkjøp kunde og QXL bruker... Helt ned på Finn.no nivå, litt under til og med. *gremmes* 5632196[/snapback] Ja, her snakker vi så uvitende personer at de fortjener ikke bedre Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ulovlig kopiering til eget bruk er forbudt (Hvis ikke du har kjøpt bildet) Dette vil straffes med bøter! var jo bare noen bilder av dyr.. du finner bedre bilder på google men kan jo hende han tjener litt da.. vet ikke Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Hør her, denne Tord kan ikke være seriøs. Han er enda en av de som bare vil ha oppmerksomhet på Verdensveven. Hvis siden var ment til venner, hadde han nok ikke skaffet seg "kunde-support"-msn. Da han mest sannsynelig har MSN-adressene til vennene. Så nu får han seg den oppmerksomheten som han ville ha, og vi får vår daglige dose latter. -Og, jeg syntes du bør fjerne blokkeringen av meg på MSN Edit: Les de norske lovene, du kan ikke true med bøter selv om jeg "bryter med reglene på siden din". Endret 19. februar 2006 av SoloX Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Tord Company går så det suser, vi har mange kunder og besøkende hver dag. NB! Alle stygge kommentarer som for oss føles som trakasering blir anmeldt. Alle IP'r som er blitt anmeldt vil vises på forsiden. Mange kunder og besøkende hver dag? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Anmeldt? :!: "Oh noes, someone said a bad word to me on teh intarnet, I must sue them!" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 3. Grove kommentarer som legges ut i andre nett-forum som krenker vårt firma er forbudt. Finner du noe av dette bes du kontakte oss umiddelbrt. Ah, crap. We're fucked. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Det er ikke vi har IKKE registrert oss hos google.no! 5631946[/snapback] Hadde du snakka norsk så kanskje jeg hadde forstått hva du hadde sagt... Siden "eier" av webshoppen deltar her: http://www.piczo.com/Tord-Company?g=16985679&cr=1 Ser du selger: CANON IXUS750 til utrolige Pris: 4499,- NOK!! Vurderer det kameraet. Når kommer det inn? 5632059[/snapback] Beklager varen er utsolgt! 5632087[/snapback] Varen er vel ikke utsolgt, de har vel aldri vært inne tror jeg vi sier. Det har sikkert ingen av varene Lenke til kommentar
tordcompany Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Tord Company går så det suser, vi har mange kunder og besøkende hver dag. NB! Alle stygge kommentarer som for oss føles som trakasering blir anmeldt. Alle IP'r som er blitt anmeldt vil vises på forsiden. Mange kunder og besøkende hver dag? 5632262[/snapback] Vi anmelder ikke. Vi sperrer bare IP adresser fra å komme inn på siden. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Vi har midlertidig stengt fordi dette håpløse forumet trakasserer vår nettside! 5631038[/snapback] dette forumet er faktisk norgs neststørste , og verden 3 største data fourm . btw sidene va lol som F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg