Litejk Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Kan ha vert en av "vennene" dine so spredde siden din? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 hahaha.... en god latter forlenger livet. Utrolig at denne personen klarte å lage seg en bruker på hw.no med de kunnskapene han har. Og atpå til så skal han få oss alle tauet inn for denne tråden. -------------------- Du er så god i webdesign Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Det har ikke vært meningen at noen skulle finne Tord Company sine nettsider! 5631588[/snapback] Og derfor har du tatt ditt neste steg i arbeidslivet og registrert sidene hos google osv, sånn at folk lettere skal finne deg? -------- Er det bare jeg som aner en tulling her i gården? NEI! ----------- Og du sier at dette er et håpløst forum? Det er jo trosalt Norges 2nd best forum(tror jeg) og det er det beste jeg har vært på. Edit: Dobbelpost Endret 19. februar 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
tordcompany Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Den var vel kul? Å si at han var 10 år? Ta deg sammen! Det er ekte tall som blir oppført påvår nettside! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hahahaha! Latterlig! Skal gi denne til alle jeg kjenner. Tilogmed høytstående politikere! Yay! Lenke til kommentar
tordcompany Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Det har ikke vært meningen at noen skulle finne Tord Company sine nettsider! 5631588[/snapback] Og derfor har du tatt ditt neste steg i arbeidslivet og registrert sidene hos google osv, sånn at folk lettere skal finne deg? -------- Er det bare jeg som aner en tulling her i gården? NEI! ----------- Og du sier at dette er et håpløst forum? Det er jo trosalt Norges 2nd best forum(tror jeg) og det er det beste jeg har vært på. Edit: Dobbelpost 5631880[/snapback] Det er ikke vi har IKKE registrert oss hos google.no! Endret 19. februar 2006 av tordcompany Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Om en side ligger ute på nett er den publisert og alle som vil kan se denne. Dermed må man regne med at den kan spres slik som har skjedd nå. Kommenter gjerne siden, men ALLE kommentarer som går på personen bak siden vil bli slått hardt ned på da vi ikke tolererer personangrep. Forøvrig tror jeg tordcompany er best tjent med å forklare hva som egentlig er meningen med sidene hans, hva poenget er og hvorfor de er laget . Endret 19. februar 2006 av Alastor Lenke til kommentar
tordcompany Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Om en side ligger ute på nett er den publisert og alle som vil kan se denne. Dermed må man regne med at den kan spres slik som har skjedd nå. Kommenter gjerne siden, men ALLE kommentarer som går på personen bak siden vil bli slått hardt ned på da vi ikke tolererer personangrep. Forøvrig tror jeg tordcompany er best tjent med å forklare hva som egentlig er meningen med sidene hans, hva poenget er og hvorfor de er laget . 5631948[/snapback] Fint at du sier ifra. Siden kan bare kommenteres men ikke mannen bak. Håper bildet av meg blir slettet fra forumet:) Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Sidene er vel det verste jeg har sett... At siden skal være seriøs.. er ille nok, da den er laget i piczo. Edit: Skal du selge ting til venner og bekjente.. så er samtaler det beste Vil også si at prisene dine er kraftig overpriset. Endret 19. februar 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Om en side ligger ute på nett er den publisert og alle som vil kan se denne. Dermed må man regne med at den kan spres slik som har skjedd nå. Kommenter gjerne siden, men ALLE kommentarer som går på personen bak siden vil bli slått hardt ned på da vi ikke tolererer personangrep. Forøvrig tror jeg tordcompany er best tjent med å forklare hva som egentlig er meningen med sidene hans, hva poenget er og hvorfor de er laget . 5631948[/snapback] Fint at du sier ifra. Siden kan bare kommenteres men ikke mannen bak. Håper bildet av meg blir slettet fra forumet:) 5631956[/snapback] Bildet er mest sannsynelig linka fra din hjemmeside.. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Vis du ikke vil at folk skal se bilder av deg, må jeg anbefale deg å fjerne bildene fra din egen side. Du publiserer ikke noe du ikke vil at folk skal se. Lenke til kommentar
auditman Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Fint at du sier ifra. Siden kan bare kommenteres men ikke mannen bak. Håper bildet av meg blir slettet fra forumet:) 5631956[/snapback] Jeg forventer at du tar dette seriøst: red: videre formoder jeg at dette er en lek, eller et skoleprosjekt. Og at det presiseres på nettstedet øyeblikkelig. Hvis ikke påhviler det oss alle et moralsk ansvar å melde siden til myndigheter og TONO. Hvis ikke ser jeg ingen annen utvei enn å melde fra om aktiviteten din. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) En ting er temmelig sikkert: Det er drit kjipt å lage noen sider, som plutselig snappes opp av et forum der folk har så alt for god peil på data... 5631290[/snapback] Jeg måtte skaffe meg noe å le av.. (lenge leve MSN-logg) tord_company4025822760.xml Endret 19. februar 2006 av SoloX Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Denne tråden blir garantert årest tråd på forumet! Uansett, du Tord. Du skal bare være veldig glad siden din har lekket ut her. I går hadde du nemlig rundt 6500 sidevisninger, nå har du 7500! Det er jo helt sykt!!111 Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Siden "eier" av webshoppen deltar her: http://www.piczo.com/Tord-Company?g=16985679&cr=1 Ser du selger: CANON IXUS750 til utrolige Pris: 4499,- NOK!! Vurderer det kameraet. Når kommer det inn? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Kåre(Øystein?, sykklern?) nåmå du gi fyren en pause Lenke til kommentar
tordcompany Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Siden "eier" av webshoppen deltar her: http://www.piczo.com/Tord-Company?g=16985679&cr=1 Ser du selger: CANON IXUS750 til utrolige Pris: 4499,- NOK!! Vurderer det kameraet. Når kommer det inn? 5632059[/snapback] Beklager varen er utsolgt! Lenke til kommentar
auditman Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Siden "eier" av webshoppen deltar her: http://www.piczo.com/Tord-Company?g=16985679&cr=1 Ser du selger: CANON IXUS750 til utrolige Pris: 4499,- NOK!! Vurderer det kameraet. Når kommer det inn? 5632059[/snapback] Utrolig høy pris mener du? Elkjøp Lenke til kommentar
The zero Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Han har jo klart å få en del besøkende da Litejk: Jeg har sett mye morsomt, men dette var faktisk helt utrolig. Bare gå rundt på sidene og les! Og en ting til: Tror ikke TONO eller noen andre vil gjøre noen med siden! Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Høres ut som du har tjent en formue på dette "prosjektet" ditt. Kansje dette er en sak for økokrim? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg