Gå til innhold

Tord-company, latterlig nettbutikk :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det har ikke vært meningen at noen skulle finne Tord Company sine nettsider!

5631588[/snapback]

Og derfor har du tatt ditt neste steg i arbeidslivet og registrert sidene hos google osv, sånn at folk lettere skal finne deg?

 

--------

 

Er det bare jeg som aner en tulling her i gården?

 

NEI!

 

-----------

 

Og du sier at dette er et håpløst forum?

Det er jo trosalt Norges 2nd best forum(tror jeg) og det er det beste jeg har vært på.

 

 

Edit: Dobbelpost :nei:

Endret av Patrick.M
Lenke til kommentar
Det har ikke vært meningen at noen skulle finne Tord Company sine nettsider!

5631588[/snapback]

Og derfor har du tatt ditt neste steg i arbeidslivet og registrert sidene hos google osv, sånn at folk lettere skal finne deg?

 

--------

 

Er det bare jeg som aner en tulling her i gården?

 

NEI!

 

-----------

 

Og du sier at dette er et håpløst forum?

Det er jo trosalt Norges 2nd best forum(tror jeg) og det er det beste jeg har vært på.

 

 

Edit: Dobbelpost :nei:

5631880[/snapback]

 

 

Det er ikke vi har IKKE registrert oss hos google.no!

Endret av tordcompany
Lenke til kommentar

Om en side ligger ute på nett er den publisert og alle som vil kan se denne. Dermed må man regne med at den kan spres slik som har skjedd nå. Kommenter gjerne siden, men ALLE kommentarer som går på personen bak siden vil bli slått hardt ned på da vi ikke tolererer personangrep.

 

Forøvrig tror jeg tordcompany er best tjent med å forklare hva som egentlig er meningen med sidene hans, hva poenget er og hvorfor de er laget :).

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Om en side ligger ute på nett er den publisert og alle som vil kan se denne. Dermed må man regne med at den kan spres slik som har skjedd nå. Kommenter gjerne siden, men ALLE kommentarer som går på personen bak siden vil bli slått hardt ned på da vi ikke tolererer personangrep.

 

Forøvrig tror jeg tordcompany er best tjent med å forklare hva som egentlig er meningen med sidene hans, hva poenget er og hvorfor de er laget :).

5631948[/snapback]

 

Fint at du sier ifra. Siden kan bare kommenteres men ikke mannen bak. Håper bildet av meg blir slettet fra forumet:)

Lenke til kommentar
Om en side ligger ute på nett er den publisert og alle som vil kan se denne. Dermed må man regne med at den kan spres slik som har skjedd nå. Kommenter gjerne siden, men ALLE kommentarer som går på personen bak siden vil bli slått hardt ned på da vi ikke tolererer personangrep.

 

Forøvrig tror jeg tordcompany er best tjent med å forklare hva som egentlig er meningen med sidene hans, hva poenget er og hvorfor de er laget :).

5631948[/snapback]

 

Fint at du sier ifra. Siden kan bare kommenteres men ikke mannen bak. Håper bildet av meg blir slettet fra forumet:)

5631956[/snapback]

Bildet er mest sannsynelig linka fra din hjemmeside..

Lenke til kommentar
Fint at du sier ifra. Siden kan bare kommenteres men ikke mannen bak. Håper bildet av meg blir slettet fra forumet:)

5631956[/snapback]

 

Jeg forventer at du tar dette seriøst:

red: videre formoder jeg at dette er en lek, eller et skoleprosjekt. Og at det presiseres på nettstedet øyeblikkelig.

Hvis ikke påhviler det oss alle et moralsk ansvar å melde siden til myndigheter og TONO.

 

Hvis ikke ser jeg ingen annen utvei enn å melde fra om aktiviteten din.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...