tordcompany Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Da har både jeg og SimDaDim fått på plass backup av tord-company.tk.Jeg bruker mitt eget webhotell til å hoste tord-company backupen, som koster meg penger, så nå er jeg snill her. Url fjernet pga brudd på opphavsretten ~Moderator Riktignok ikke med filmene, men hadde det vært med filmene hadde vi ikke fått noen backup i det hele tatt, ettersom det hadde tatt for lang tid og da hadde siden vært stengt allerede. Enjoy! 5636657[/snapback] Du har kopiert Tord Company sin stengte nettside. Dette er strengt forbudt og nå er det klart vi anmelder deg. Sletter du ikke den siden innen en time fra nå av er det over og ut med deg. Endret 20. februar 2006 av Alastor Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Fett! Nå blir det bråk! Lenke til kommentar
Mith Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Du har kopiert Tord Company sin stengte nettside. Dette er strengt forbudt og nå er det klart vi anmelder deg. Sletter du ikke den siden innen en time fra nå av er det over og ut med deg. Det værste som skjer er vel strengt talt at han får beskjed om å stenge siden av politiet. Etter at det har gått 6mnd med saksbehandlingstid Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Da har både jeg og SimDaDim fått på plass backup av tord-company.tk.Jeg bruker mitt eget webhotell til å hoste tord-company backupen, som koster meg penger, så nå er jeg snill her. Url fjernet pga brudd på opphavsretten ~Moderator Riktignok ikke med filmene, men hadde det vært med filmene hadde vi ikke fått noen backup i det hele tatt, ettersom det hadde tatt for lang tid og da hadde siden vært stengt allerede. Enjoy! 5636657[/snapback] Du har kopiert Tord Company sin stengte nettside. Dette er strengt forbudt og nå er det klart vi anmelder deg. Sletter du ikke den siden innen en time fra nå av er det over og ut med deg. 5636766[/snapback] Hvis du har fulgt med på denne tråden så har det blitt nevt ganske mange lovbrudd som du selv har begått. Så ville holdt meg unna anmeldelser hvis jeg var deg... La nå oss uskylde forumnerder tulle litt med deg. Endret 20. februar 2006 av Alastor Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Da har både jeg og SimDaDim fått på plass backup av tord-company.tk.Jeg bruker mitt eget webhotell til å hoste tord-company backupen, som koster meg penger, så nå er jeg snill her. Url fjernet pga brudd på opphavsretten ~Moderator Riktignok ikke med filmene, men hadde det vært med filmene hadde vi ikke fått noen backup i det hele tatt, ettersom det hadde tatt for lang tid og da hadde siden vært stengt allerede. Enjoy! 5636657[/snapback] Du har kopiert Tord Company sin stengte nettside. Dette er strengt forbudt og nå er det klart vi anmelder deg. Sletter du ikke den siden innen en time fra nå av er det over og ut med deg. 5636766[/snapback] Haha, lykke til med det! Endret 20. februar 2006 av Alastor Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 han har jo passordbeskyttet hele den deilige siden sin,... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Haha, ganske morsomt å bli truet på den måten. Jeg er under den kriminelle lavalder i tillegg (tolv år) , så det gjør ikke meg noe. Hadde i tilfelle bare fått beskjed om å stenge den av politiet. Endret 20. februar 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Du har kopiert Tord Company sin stengte nettside. Dette er strengt forbudt og nå er det klart vi anmelder deg. Sletter du ikke den siden innen en time fra nå av er det over og ut med deg. 5636766[/snapback] Da jeg skulle se på videoene dine hengte FF seg. Dette strider imot mine regler, og du kan forvente et søksmål snart. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Men er det noen som holder på med en særiøs fan-side nå? Eller ble det ikke noe av det? 5636690[/snapback] Noen som driver med Web-design her? (Tord, du får ikke svare) Edit: Go Agressive! Endret 20. februar 2006 av SoloX Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Må da være noen hackere her som vet hvordan man kan ordne det. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Det er ikke ofte jeg leser hele tråder på 19 sider, men dette måtte jeg lese! Tord: Stå på! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Regner med at det finnes noen på freakforum.nu som er villige til å hjelpe. Dette forumet er vel mer strengere på hvilke aktiviteter som blir diskutert her. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Kult at tråden ikke har blitt stengt da! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Regner med at de fleste moderatorene som har vært innom tråden, synes det er like morsomt som alle oss andre. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Kult at tråden ikke har blitt stengt da! 5636851[/snapback] Det vil den! Ganske snart! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Han har trua masse da. og at folk skal få bot på 9k, hva skal en 14 åring gjøre med det når han selv bryter forbruker-loven på sida? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Blir vel ikke stengt. Simen1 er en aktiv poster her Lenke til kommentar
tordcompany Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Da har både jeg og SimDaDim fått på plass backup av tord-company.tk.Jeg bruker mitt eget webhotell til å hoste tord-company backupen, som koster meg penger, så nå er jeg snill her. Url fjernet pga brudd på opphavsretten ~Moderator Riktignok ikke med filmene, men hadde det vært med filmene hadde vi ikke fått noen backup i det hele tatt, ettersom det hadde tatt for lang tid og da hadde siden vært stengt allerede. Enjoy! 5636657[/snapback] Du har kopiert Tord Company sin stengte nettside. Dette er strengt forbudt og nå er det klart vi anmelder deg. Sletter du ikke den siden innen en time fra nå av er det over og ut med deg. 5636766[/snapback] Haha, lykke til med det! 5636789[/snapback] Nå er det alvor. Dette har gått alt for langt. Endret 20. februar 2006 av Alastor Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Han får nok ikke gjort stort, Bundy. Det er vel ærlig talt ikke mange som tror han utretter noen fare for oss som har deltatt i denne tråden, uansett. Lenke til kommentar
Mith Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Fjernet da dette bildet er av eiern til tord-company, som har bedt om at bilder av han ikke spres unødvendig og herses med, noe han faktisk har rett til å be om etter lovverket . ~Moderator Endret 20. februar 2006 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg