themanfrom Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Dere må da ikke gjøre det.. dere får en saftig bot Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Da har jeg startet kopiering av hele siden, inkludert alle filene.Skal hoste den på webhotellet mitt så den blir foreviget! 5636033[/snapback] Najs. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 jo mer jeg ser på bildet, desto mer syns jeg det ligner på Ueland. Noen som har et bilde av han? Ser han leser tråden så kanskje han popper opp med et bilde av seg selv her... Bilde: http://www.piczo.com/Tord-Company?g=15735082&cr=1 Ueland driver websjappe ved siden av sin jobb på hw? 5632143[/snapback] Ueland er vel nesten gammel nok til å være faren til Tord 5634651[/snapback] Du må ha blitt kjønnsmoden usedvanlig tidlig. Der jeg kommer fra er det svært få femåringer som smeller noen på tjukka. Tror vi sier at de er jevngamle jeg. (Dessuten er de jo kliss like.) Stå på Tord. Du må huske å smi mens jernet er varmt. Sats på å selge tordcompanyeffekter. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Skal nesten garantere dere at han ikke engang kan knyte slipset selv (det var da faen til skrivefeil på meg idag?) Endret 20. februar 2006 av Aleks_r Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Da er siden kopiert, og lagret for all fremmtid Håper jeg ikke blir straffet med noen bøter her nå... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Da er siden kopiert, og lagret for all fremmtid Håper jeg ikke blir straffet med noen bøter her nå... 5636142[/snapback] hehe.. ser du har lagt den til signaturen din også Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hvis ikke så ville jeg jo ikke få rabatt åp tord companys varer Dessuten, ifølge statistisk sentralbyrå så er jo siden hans på full fart fremover, så hvorfor ikke hjelpe til :) LOLOL Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) jeg har tenkt litt....å jeg kom fram til at "Chuck Norris is THY founder" of Tord Company :!: Endret 20. februar 2006 av kt600 Lenke til kommentar
tordcompany Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Dette er jo rein svindel, prøvde å kjøpe noen tomme colaflasker, på siden står det 10,- per stykk, men går man til kassen(paypal) må man ut med 2 € ....Om dette er seriøst ment så fortjener fyren en liten politianmeldelse... ************ Funker ikke postcounten eller ser du den bare ikke, The zero? 5634942[/snapback] Du må lese under. Hvis du betaler med euro blir det dyrere. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hei Tord:) Hvordan går det på firmamøte :D Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hypp på å spleise på burger eller? Uansett håper dette er kødd. Jeg var iallefall smartere enn dette når jeg var 15år. PS. Join Tord-chat! Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Status: Ingen kommentar HAHAHHAHAHA Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Join Tord-Chat folkens! Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 langt over 10 000 hits.. Litt av en pr han har fått her.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) langt over 10 000 hits.. Litt av en pr han har fått her.. 5636390[/snapback] 500 visninger på litt over en time Endret 20. februar 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
underground Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Var inne på siden i 9 tida på morran idag og da hadde han rundt 8000 hits på sida. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Et lite utkast fra foto-TKB siden "Du må selv ha kunnskapene om hvordan du skal posere på bildene. Du må komme til Foto-TKB's hovedkontor for å ta bilder. NB. Er du ekstremt misfornøyd med bildene Foto-TKB har tatt så får du utrolige 50% rabatt" Lenke til kommentar
Sabeltiger Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg kan så fortælle jer, at nyheden omkring Tord Company nu også er spredt til Danmark via siden www.doid.dk Jeg addede ham til MSN i går og spurgte lidt omkring hans hastigt voksende firma : Jacob says: ahahahaha Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: God dag? Jacob says: goddag Jacob says: helt ærligt Jacob says: synes du ikke meget af det du sælger er lidt for højt i pris? Jacob says: meget af det du har synes jeg at nikke genkendende til fra Donald Duck-blade Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: Prisene er høye og bergenet på samlere. Jacob says: du har heller ikke forståelse for at de fleste mennesker synes din side er humorisk og at de derfor ikke kan tage den særligt seriøst? Jacob says: tror du virkelig at der er nogen der vil betale 1000 kr hver måned for at være medlem på din side? Jacob says: jeg spørger bare for det undrer mig virkelig meget Jacob says: ps. jeg er dansker Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: Ok. Ja jeg vet at siden kan virke komisk for noen. Men da har aldri vært meningen at noen skulle finne min nettside. Jacob says: ok Jacob says: det er altså egentlig ikke meningen, at du skulle tjene penge på alle de der ting? Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: Nei egentilig ikke men vi har hatt kunder! Jacob says: hahahah Jacob says: tænk at der virkelig er folk, der vil tjene penge på alt det lort Jacob says: *og købe det Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: Ja det er ikke vårt problem. Det er de som vil kjøpe våre varer. Ps. Det er ikke svindel! Jacob says: ok Jacob says: men du tager meget høje priser for noget man kunne langt billigere mange andre steder Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: Ja det er jeg klar over. men noe av det jeg selger selges ikke lenger i butikkene. Jacob says: ok Jacob says: men stadigvæk kan man nemt købe en brugt 3310 af sine venner til næsten ingen penge Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: Ja men tenk på de som ikke har venner med 3310. De er kanskje villige til å kjøpe til den pris vi tilbyr. Jacob says: nej, det tror jeg ikke Jacob says: ikke når de kan gå ud i butikkerne og få en anden og langt bedre telefon til færre kroner Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: Men tenk hvis de er samlere? Jacob says: så har de nok købt en 3310 dengang den var populær Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: Nei men tenk hvis de vil ha den akkurat nå! Jacob says: måske en enkelt der vil det Jacob says: men jeg og rigitg mange synes faktisk, at sådan noget som sideopbygningen gør siden mere og mere latterlig Jacob says: også måden du beskriver tingene på Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: Ja, det kan de bare synes. Vi har mange fornøyde kunder. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Det har ikke vært meningen at noen skulle finne Tord Company sine nettsider! 5631588[/snapback] For å si det sånn: kan noen vennligst forklare meg hvorfor den i det hele tatt da ligger på nettet? Lenke til kommentar
auditman Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Noe sjokkert konstaterer jeg at fyren ikke har tatt ned siden sin ennå. Godt råd: gjør det. Før hyenene tar over kontrollen fullstendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg