Aleks_r Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Ekspansjonsplaner? Aleksander says: Hvor ligger kontoret til Foto-TKB? Aleksander says: Jeg har et spørsmål angående logoen din Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: I Trondheim. Aleksander says: Ok Aleksander says: hvor i trondheim? Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: Hvorfor skal du vite det? Vi ønsker ikke noe besøk Aleksander says: men det står jo at man skal hente varene sine på hovedkontoret? Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: Ja det stemmer men har du betilt noe? hvor bor du? Aleksander says: Jeg har ikke bestilt noe Aleksander says: jeg bor i nærheten av gardermoen Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: Da er det uaktuelt for deg å komme til vårt kontor Aleksander says: Nei, hvorfor? Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: Reiser du bare får å hente en vare? Aleksander says: Nei, men jeg bare lurte på hva slags lokaler TC var i besittelse av, siden de har lager? Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: Ikke slik lager. Vi leier kun en liten hybel til bruk. Aleksander says: Okay Aleksander says: men som jeg spurte om tidligere; hva med å opprette en filial? Aleksander says: ekspandere? Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: Nei vi har det vi har. Aleksander says: så du ønsker ikke et større og bredere firma, med mulighet for salg til personer i oslo-området? det er jo en god mulighet til å tjene penger der, ettersom det bor langt fler i Oslo enn i Trondheim Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: Jo men vi har ikke kapasitet og penger nok til utbygging enda. Vi håper pådette om 5 år. Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 LarsP er fjortiss og bor i Trondhein Kanskje han kjenner "Ueland" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Stefan - says: Er det mulighet for å få tilbud hvis jeg kjøper flere? Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: Hvor mange? Stefan - says: Jeg tenkte 5 stykker, men hvis jeg får et godt tilbud kan jeg vurdere 10 Stefan - says: Hvor mye koster det for deg å få t-skjortene trykket opp? Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: Det er veldig dyrt å få dette gjort. Stefan - says: Hva vil veldig dyrt si? 400kr? 350kr? Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: 350 kroner Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: Vi må ha prisen 499 for å tjene noe selv også. Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: Er du interessert? Stefan - says: Jeg er jo det, men hos http://www.spreadshirt-norge.com koster det 149kr; hvorfor bruker dere ikke dette tilbudet? Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: Oi, sier du det. Jeg sparte nettopp TC for 200kr per t-skjorte! Woot for me! Lenke til kommentar
RickyP Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Dette va jo bare helt galskap..... vet ikke om jeg skal le eller grine.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Leier en liten hybel. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 HAHAHAHAHAH!! UFF, jeg ler! Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) De trenger visstnok ikke fler kunder heller, ser det ut til: Aleksander says: Tord Company har min fulle og hele støtte Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: Det var godt! Aleksander says: men jeg ber deg; senk prisene på produktene dine Aleksander says: så er det kanskje noen som vil kjøpe Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: Vi har mange kunder så det trengs ikke. Hahaha. Endret 20. februar 2006 av Aleks_r Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Da har siden besteget 10000 visninger! Det kan han takke oss for! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Oppdatering: Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: Men vi velger å holde på den gamle. Stefan - says: Hvorfor? Stefan - says: Dere taper jo masse penger på det, hva er vitsen? Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says: Vi må dessverre logge av. Er det noe du lurer på send mail. Høyst mystifistisk. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Da har siden besteget 10000 visninger! Det kan han takke oss for! 5635930[/snapback] I går var den på 6-7000 om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Denne tråden har vokst i et SYKT tempo! Lurer på hvor mange sider denne tråden ender på, før en moderator mest sannsynlig stenger tråden, fordi tråden sporer av. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 jepp, i går var den på 6500 :!: Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Det er ikke mulig å spore av fra www.tord-company.tk Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Nei, vet ikke helt, men muligheten ligger der. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Det værste er at med så mange besøkende han har hatt på den siden, så hadde det jo faktisk lønnt seg å slå til på ett av disse reklame tilbudene hans! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Skal prøve å få snakket med vår Kalifekspert 5635756[/snapback] Mye bra her inne, men den der var dagens! :!: Jeg begynner å lure på hvem som kødder med hvem her. Tviler ikke på at gutten har det ganske moro selv også. Kanskje det er en vinn/vinn-situasjon; vi ler av ham, og han ler av oss. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Mye bra her inne, men den der var dagens! :!: Jeg begynner å lure på hvem som kødder med hvem her. Tviler ikke på at gutten har det ganske moro selv også. Kanskje det er en vinn/vinn-situasjon; vi ler av ham, og han ler av oss. 5636008[/snapback] Neppe :!: Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Da har jeg startet kopiering av hele siden, inkludert alle filene. Skal hoste den på webhotellet mitt så den blir foreviget! Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Startet å forevige denne siden nå jeg også Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Velkommen til Tord Company support MSN! www.Tord-Company.TK says:Vi må dessverre logge av. Er det noe du lurer på send mail. 5635943[/snapback] Tord skulle sikkert i møte med forskerne hans, om utviklingen på deres nye partydop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg