Gå til innhold

Tord-company, latterlig nettbutikk :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi må jo huske på at det inngir respekt for en leder å være ikledd dress. Har han lånt fars slips, kanskje?

 

Kan ikke noen ta å lage en 1280x1024x32 desktop-bakgrunn? Hadde vært snasent med TC på PC-en også! :grin:

 

Glem det, jeg laget en selv :dribble:

 

Her har du den:

 

 

Åh du snille, snille mannen. En slik bakgrunn falt virkelig i smak!!

 

Vi må støtte dette utrolige foretaket, brønnøysund eller ei!

Lenke til kommentar
Slenger meg på tråden vil å ha bot..

 

 

Poême Jeg Håper.

 

Håper gutten ikke for rettslige følger for dette...

 

Ingen løyver Ingen skatter?  this is Trondheim, not Dubai.

 

Håper gutten har spurt de som han har lagt ut filmer av om lov..  :dontgetit:

 

Håper gutten skjønner at business er ikke at man skal overprise astronomiskt 

 

Håper gutten skjønner at Kalif er farlig og kan få deg til å begynne på langt sterkere rusmidler :cry: , man skal ikke røyke noe som helst når man er bare 15år.

 

--

 

 

Linken til sia har gått som ild i tørt gress.. Dette er absolutt ikke det eneste forumet som har fått med seg Tord Company...

 

Tord, råder deg egentlig, til å gi tilbake alle penga du har tatt deg betalt for, så slipper du eventuelle juridiske problemer. :tease:

5634087[/snapback]

 

kan du linke til andre fora hvor dette diskuteres , kan le litt av hva andre synes om dette :D

 

 

TC FTW :w00t:

Lenke til kommentar

Merkelig at postcounten ikke funker på Tordcompany :hmm:

 

Nokia 3310 selges Denne Nokia mobilen er svært lite brukt. Den har ingen riper eller skader. Men batteriet har dessverre ikke så lang levetid (ca. 3-7 timer)

 

Johoo, akkurat en slik telefon jeg trenger, og selvsagt betaler jeg ekstra for dårlig batteri... Selvsagt er siden bare kødd, men omg hvor mye jobb som er lagt ned i spøken.. Hadde ikke orket...

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar

Haha, filmene var jo fine. Kalif-filmer

 

NB! Betaling skjer hvert halv år. (6. måned) Du må minimum betale for et halvt år! Alle filmer må KUN være på 20 MB.

 

1. film på 30-60 minutter: 1500,- NOK

NB! Betaling skjer hvert halv år. (6. måned) Du må minimum betale for et halvt år! Alle filmer

 

Tror jeg slår an på den. :-p

Lenke til kommentar

Fan for en klovn!.......Han sier at siden er bare beregnet på venner og bekjente.....LEGG DA FOR SVARTE INN PASSORD INNLOGGING DA!!......så lenge du kan fritt gå inn så er den for alle WWW dusten!

 

Om deg sku det blitt lagd en sang :!:

 

Btw: Gleder du deg til å starte på skolen? ... og et visdoms ord med på veien: ikke start egen bedrift noen gang, for deg selv og andres skyld :)

Endret av darkz
Lenke til kommentar

Dette er jo rein svindel, prøvde å kjøpe noen tomme colaflasker, på siden står det 10,- per stykk, men går man til kassen(paypal) må man ut med 2 € ....

Om dette er seriøst ment så fortjener fyren en liten politianmeldelse... :roll:

 

************

 

Funker ikke postcounten eller ser du den bare ikke, The zero?

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
Dette er jo rein svindel, prøvde å kjøpe noen tomme colaflasker, på siden står det 10,- per stykk, men går man til kassen(paypal) må man ut med 2 € ....

Om dette er seriøst ment så fortjener fyren en liten politianmeldelse...  :roll:

5634942[/snapback]

 

Jeg spurte fyren hvor mye 200kr ble i euro vist vi skulle betale i det.

Kosta noe 200kr, så betalte du 200Euro (evt. 200 000 eurocent) sa han.. :p

Lenke til kommentar
Dette er jo rein svindel, prøvde å kjøpe noen tomme colaflasker, på siden står det 10,- per stykk, men går man til kassen(paypal) må man ut med 2 € ....

Om dette er seriøst ment så fortjener fyren en liten politianmeldelse...  :roll:

5634942[/snapback]

 

Jeg spurte fyren hvor mye 200kr ble i euro vist vi skulle betale i det.

Kosta noe 200kr, så betalte du 200Euro (evt. 200 000 eurocent) sa han.. :p

5634956[/snapback]

 

Da har jeg en følelse av at denne kurven folk skal spleise på kan bli utrolig dyr! :innocent::cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...