Stor Oddnoga Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Okay, etter mye intens jobbing har jeg nå æren av å presentere: Det nye, fantastiske Tord Company bakgrunnsbilde til din mobil. Ja, nå kan du bli like tøff som meg! Resize i Photoshop eller lignende for å tilpasse størrelsen til akkurat din telefon. Endret 23. februar 2006 av Alastor Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Haha, konge Nå har jeg min egen Tord på mobilen! Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg vurderer å bestille gullmedlemskap. Ikke fordi det var noe intressant på denne siden overhode. Men for å gi denne gutten litt penger. Syntes nesten synd på han. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Dette må være en form for performance art eller noe sånt. Jeg er ingen kunstkjenner men tror det skal symbolisere at folk gjør hva som helst for penger eller noe i den duren. Det kan umulig være seriøst ment, dagens 15 åringer er mer oppegående enn dette. Om jeg tar feil får Tord bøtelegge meg. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Slenger meg på tråden vil å ha bot.. Poême Jeg Håper. Håper gutten ikke for rettslige følger for dette... Ingen løyver Ingen skatter? this is Trondheim, not Dubai. Håper gutten har spurt de som han har lagt ut filmer av om lov.. Håper gutten skjønner at business er ikke at man skal overprise astronomiskt Håper gutten skjønner at Kalif er farlig og kan få deg til å begynne på langt sterkere rusmidler , man skal ikke røyke noe som helst når man er bare 15år. -- Linken til sia har gått som ild i tørt gress.. Dette er absolutt ikke det eneste forumet som har fått med seg Tord Company... Tord, råder deg egentlig, til å gi tilbake alle penga du har tatt deg betalt for, så slipper du eventuelle juridiske problemer. Endret 20. februar 2006 av Tanya Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) SHIT JEG LER! :!: :!: :!: :!: Sitti nå i rundt en time å ledd av denne tråden og siden! hoho, jeg uffameg.... :!: :!: Håper jeg ikke får bot for å si dette Tord. Jeg har jo tenk på gullmedlemskapet ditt vettu:) Forresten, jeg med på å spleise på kurven Vi kjører igang et spleiselag vel? Lord Swag, du må legge ut de fine produktene dine til salg på sidene hans da! Ellers så får han jo ikke 30% rabatt av det du selger... og det vil jo ikke du være tjent ved. Dessuten, husk at du også må være meldem da for å få lov til å selge det.. og det er jo svinebillig om dagen. Du kan jo til og med bestemme litt selv hvor mye det skal koste, ettersom hvor på siden du leser:) EDIT: Tord, jeg håper søstra di Live får noen prosenter av filmsalget? Eller måtte hun betale for å være med i de eksklusive filmsnuttene? En ting til, jeg tror det er noen som har stjålet den flodehest filmen din. Har sett den mange andre steder på nettet også. Tror nok du må dele ut noen bøter, og banne noen IPer her nå.... Endret 20. februar 2006 av SimDaDim Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Kalif, hva er det? SKal det liksom være hasj? Han kameraten så heller ikke ut som en 15 åring, ikke som en 14 åring heller.. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Tror kalif er sammenrulled matte-kladdeark solgt til svinepris Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Tror kalif er sammenrulled matte-kladdeark solgt til svinepris 5634175[/snapback] Skal ikke se bort i fra det. Skjønner ikke hvordan folk greier og røyke mattebøker, æsj og fysj. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hahahahaha Beste nettsjappa jeg har vært borti! Lenke til kommentar
Raggsokken Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Forresten, jeg med på å spleise på kurven Vi kjører igang et spleiselag vel? Lord Swag, du må legge ut de fine produktene dine til salg på sidene hans da! Ellers så får han jo ikke 30% rabatt av det du selger... og det vil jo ikke du være tjent ved. Dessuten, husk at du også må være meldem da for å få lov til å selge det.. og det er jo svinebillig om dagen. Du kan jo til og med bestemme litt selv hvor mye det skal koste, ettersom hvor på siden du leser:) 5634168[/snapback] Det hadde jo vært mye bedre om vi spleiset på et kurs i webdesign til Tord. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 God Morgen.... Jeg følger ideen om å spleise på kurs i webdesign jeg! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Ingen løyver Ingen skatter? this is Trondheim, not Dubai. 5634087[/snapback] Det gav meg en veldig god ide Han tjener veldig godt per måned ifølge han selv Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Kalif, hva er det? SKal det liksom være hasj? Han kameraten så heller ikke ut som en 15 åring, ikke som en 14 åring heller.. 5634174[/snapback] Kladde Ark Limt Isammen Fort Ellers må jeg få benytte sjansen til å utnevne dette til den dårligste siden jeg har sett. Synes faktisk Arngren sin nettbutikk ser bedre bedre ut enn dette! Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Okay, etter mye intens jobbing har jeg nå æren av å presentere: Det nye, fantastiske Tord Company bakgrunnsbilde til din mobil. Ja, nå kan du bli like tøff som meg! Resize i Photoshop eller lignende for å tilpasse størrelsen til akkurat din telefon. 5633812[/snapback] Eg skal lett ha Tord-company på mobilen Lenke til kommentar
underground Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Designet på forsiden (også andre sider) har endret seg drastisk denne uken. Vi har skiftet bilder, laget nytt menysystem, fjernet diverse sider og rettet på helhetsinntrykket. Vi har ikke fått inn noen form for klager eller andre kommentarer men vi vil gjøre det vi kan for at våre kunder skal føle seg ”hjemme” hos vår nettside. Haha jeg føler meg hvertfall hjemme på denne siden. Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Gameboy + 3 spill for utrolige 2999,- ! HALV pris! Helt utrolig, denne karen er jo et markedsgeni. Har aldri sett en gameboy billigere! Løp og kjøp! The Man! Endret 23. februar 2006 av Alastor Lenke til kommentar
Mith Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Haha, kanskje dagens beste side. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Vi må jo huske på at det inngir respekt for en leder å være ikledd dress. Har han lånt fars slips, kanskje? Kan ikke noen ta å lage en 1280x1024x32 desktop-bakgrunn? Hadde vært snasent med TC på PC-en også! Glem det, jeg laget en selv Her har du den: Endret 23. februar 2006 av Alastor Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 jo mer jeg ser på bildet, desto mer syns jeg det ligner på Ueland. Noen som har et bilde av han? Ser han leser tråden så kanskje han popper opp med et bilde av seg selv her... Bilde: http://www.piczo.com/Tord-Company?g=15735082&cr=1 Ueland driver websjappe ved siden av sin jobb på hw? 5632143[/snapback] Ueland er vel nesten gammel nok til å være faren til Tord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg