Gå til innhold

Tord-company, latterlig nettbutikk :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slenger meg på tråden vil å ha bot..

 

 

Poême Jeg Håper.

 

Håper gutten ikke for rettslige følger for dette...

 

Ingen løyver Ingen skatter? this is Trondheim, not Dubai.

 

Håper gutten har spurt de som han har lagt ut filmer av om lov.. :dontgetit:

 

Håper gutten skjønner at business er ikke at man skal overprise astronomiskt

 

Håper gutten skjønner at Kalif er farlig og kan få deg til å begynne på langt sterkere rusmidler :cry: , man skal ikke røyke noe som helst når man er bare 15år.

 

--

 

 

Linken til sia har gått som ild i tørt gress.. Dette er absolutt ikke det eneste forumet som har fått med seg Tord Company...

 

Tord, råder deg egentlig, til å gi tilbake alle penga du har tatt deg betalt for, så slipper du eventuelle juridiske problemer. :tease:

Endret av Tanya
Lenke til kommentar

SHIT JEG LER! :!: :!: :!: :!: Sitti nå i rundt en time å ledd av denne tråden og siden!

 

 

hoho, jeg uffameg.... :!: :!:

 

Håper jeg ikke får bot for å si dette Tord. Jeg har jo tenk på gullmedlemskapet ditt vettu:)

 

Forresten, jeg med på å spleise på kurven :) Vi kjører igang et spleiselag vel?

 

Lord Swag, du må legge ut de fine produktene dine til salg på sidene hans da! Ellers så får han jo ikke 30% rabatt av det du selger... og det vil jo ikke du være tjent ved. Dessuten, husk at du også må være meldem da for å få lov til å selge det.. og det er jo svinebillig om dagen. Du kan jo til og med bestemme litt selv hvor mye det skal koste, ettersom hvor på siden du leser:)

 

EDIT:

 

Tord, jeg håper søstra di Live får noen prosenter av filmsalget? Eller måtte hun betale for å være med i de eksklusive filmsnuttene?

 

En ting til, jeg tror det er noen som har stjålet den flodehest filmen din. Har sett den mange andre steder på nettet også. Tror nok du må dele ut noen bøter, og banne noen IPer her nå.... :ermm:

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar
Forresten, jeg med på å spleise på kurven :) Vi kjører igang et spleiselag vel?

 

Lord Swag, du må legge ut de fine produktene dine til salg på sidene hans da! Ellers så får han jo ikke 30% rabatt av det du selger... og det vil jo ikke du være tjent ved. Dessuten, husk at du også må være meldem da for å få lov til å selge det.. og det er jo svinebillig om dagen. Du kan jo til og med bestemme litt selv hvor mye det skal koste, ettersom hvor på siden du leser:)

 

5634168[/snapback]

 

Det hadde jo vært mye bedre om vi spleiset på et kurs i webdesign til Tord. :D

Lenke til kommentar
Kalif, hva er det? SKal det liksom være hasj?

 

Han kameraten så heller ikke ut som en 15 åring, ikke som en 14 åring heller..

5634174[/snapback]

Kladde Ark Limt Isammen Fort

 

 

 

Ellers må jeg få benytte sjansen til å utnevne dette til den dårligste siden jeg har sett.

Synes faktisk Arngren sin nettbutikk ser bedre bedre ut enn dette!

Lenke til kommentar
Designet på forsiden (også andre sider) har endret seg drastisk denne uken. Vi har skiftet bilder, laget nytt menysystem, fjernet diverse sider og rettet på helhetsinntrykket. Vi har ikke fått inn noen form for klager eller andre kommentarer men vi vil gjøre det vi kan for at våre kunder skal føle seg ”hjemme” hos vår nettside.

 

Haha jeg føler meg hvertfall hjemme på denne siden. :D

Lenke til kommentar

Vi må jo huske på at det inngir respekt for en leder å være ikledd dress. Har han lånt fars slips, kanskje?

 

Kan ikke noen ta å lage en 1280x1024x32 desktop-bakgrunn? Hadde vært snasent med TC på PC-en også! :grin:

 

Glem det, jeg laget en selv :dribble:

 

Her har du den:

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...