Eksosen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hvordan finner jeg Verktøy på Min datamaskin i Vista? Verktøy finner du ved å trykke på alt-knappen Lenke til kommentar
felixn Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Har lest denne bruksannvisninga mange ganger, men skjønner enda ikke helt hvordan man skal gjøre dette. Får ikke opp Ipoden på Min datamaskin :S Leste at man skulle hake av "aktiver for eksternbruk" lr noe under oversikt, i Itunes.. mn d eneste jeg får opp under oversikt, er : "Åpne itunes når denne er akitivert", "Synkroniser kun avkryssede sanger og videoer" og "Manuell håndtering av musikk og videoer". Får det er vel litt vanskelig å følge denne bruksannvisninga når jeg ikke får opp ipoden i Min datamaskin.. :S Har btw ipod touch og vista.. viss d har noe i si Lenke til kommentar
C-S-A_-_fan Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Har lest denne bruksannvisninga mange ganger, men skjønner enda ikke helt hvordan man skal gjøre dette. Får ikke opp Ipoden på Min datamaskin :S Leste at man skulle hake av "aktiver for eksternbruk" lr noe under oversikt, i Itunes.. mn d eneste jeg får opp under oversikt, er : "Åpne itunes når denne er akitivert", "Synkroniser kun avkryssede sanger og videoer" og "Manuell håndtering av musikk og videoer". Får det er vel litt vanskelig å følge denne bruksannvisninga når jeg ikke får opp ipoden i Min datamaskin.. :S Har btw ipod touch og vista.. viss d har noe i si Jeg får opp iPoden, men bare som bilde/scanner-enhet Lenke til kommentar
admisar Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 har testet på både ipod classic 5g og ipod touch 2g. det virker ikke på touch. det kommer ikke opp noe ipod_control e.l på når du har trykket på enheten på "min datamaskin". dette bør du få med i guiden. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 har testet på både ipod classic 5g og ipod touch 2g. det virker ikke på touch. det kommer ikke opp noe ipod_control e.l på når du har trykket på enheten på "min datamaskin". dette bør du få med i guiden. Har du krysset av for "vis skjulte mapper og filer", da? Det er vel i kontrollpanel --> Mappealternativer ett sted. Lenke til kommentar
wacz Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Et problem: Når jeg skal velge hvor iPoden er i iPod -> folder kan jeg bare velge mellom stasjon c og d. Men den er ikke i noen av dem. I c ligger lokal disk (harddisken), og i d liger dvd/cd-rom spilleren. Any help? Håper på raskt svar. Lenke til kommentar
Englishism Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Hei! Siden jeg ikke er ekstremt data-flink trenger jeg å få ting inn med teskje. Håper det går greit Hadde en Acer datamaskin før, men da den takket for seg kjøpte jeg meg en iMac. Har en iPod touch 2 gen. som inneholder all musikken min, men den har aldri vært koblet til en mac før. Spiller det noen rolle? Kan jeg likevel bruke fremgangsmåten som ble beskrevet i første innlegg? Og hva vil eventuelt skje når jeg kobler ipod'en til macen? Vanligvis synkroniserer den jo umiddelbart, så hva er muligheten for at jeg også mister alt som er på iPoden? Takk på forhånd, og beklager håpløsheten x) Lenke til kommentar
rorapora Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg finner ikke iPoden min på Min datamaskin... Skulle gjerne fått overført et par videoer fra iPoden min. (har den nyeste med videokamera..) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Til dere som ikke finner iPod Touch'en i Min Datamaskin: Last ned TouchCopy! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Finnes det lignende for iPhone eller? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Funker denne guiden fortsatt? Lenke til kommentar
wacz Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Nice å se at bumping ikke har gått av moten helt enda! Prøv appen Savetunes http://geekbooth.com/save-tunes-backup-songs Lenke til kommentar
kalli Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Funka ikke når jeg har hele iPoden stappa med sanger... Noen som vet noe? (Og ja, bumping er greit det vel?) Lenke til kommentar
wacz Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Da vet jeg ikke. Bumping hates vanligvis... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg trykker ctrl uten at jeg får opp noe i adavanced som gjør at jeg kan huke av Lenke til kommentar
wacz Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hmm. Nå som iCloud fra Apple kommer, kan man vel synkronisere iPod Touch/iPhone/iPad med skyen, og få all musikken i iTunes? (Dette funker jo dog ikke for andre iPoder) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå