Ballus Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Er det noen som har peiling hvordan en gjør dette omvendt, for eksempel hvis jeg er på besøk oss en kompis og han har noen sanger jeg har lyst på, hvordan får man disse overført til min ipod, jeg sliter fælt med dette, og vi skal snart få ny data, så det hadde vært fint om noen her visste dette, slik at jeg slapp og overføre alle de 3000 sangene fra ipoden til dataen for så og slette dem fra ipoden og så overføre dem tilbake til ipoden igjen!! Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Altså når du kobler til ipoden i en maskin kommer den opp i iTunes. I nå på den siste opptateringen kommer den opp også står "navne på ipoden din" Så trykker du på den. Også vil du få opp et bilde av ipod modellen din. Lenger den på samme side vil det stå oppdater iPod manuelt. Det vil si at du må selv dra over de sangen som du vil ha. Den vil ikke auto oppdatere. Skjønner?? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 iPodDisk er genialt. Tusen takk for tipset, sparer meg for mye jobb. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Ikke noe problem;) Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Går det ikke ann å få filene inn på pcen med de navnene som var på filene før man la de inn i iPod`en da? Får teite navn som XTUX.mp3 osv når jeg bruker "iPod ->Folder".. :S Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 7. Åpne iTunes og trykk "Ctrl + ," Gå da på "Avansert" og huk på "Kopier filer til iTunes Music-mappen når du legger til musikk biblioteket" Da blir Sangene overført til iTunes Music mappen slik at du får dem med navn og det du trenger, de blir også da sortert etter album, og artist. Hvis du gjor dette skal sangene ligge med navn itunes music mappen. Hvis du har valgt at musikk som blir importert skal lagres en anne plass vil sangen bli lagret på dette stedet- Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 7. Åpne iTunes og trykk "Ctrl + ," Gå da på "Avansert" og huk på "Kopier filer til iTunes Music-mappen når du legger til musikk biblioteket" Da blir Sangene overført til iTunes Music mappen slik at du får dem med navn og det du trenger, de blir også da sortert etter album, og artist. Hvis du gjor dette skal sangene ligge med navn itunes music mappen. Hvis du har valgt at musikk som blir importert skal lagres en anne plass vil sangen bli lagret på dette stedet- 7621821[/snapback] De fleste får riktig navn inne på iTunes(ikke alle en gang), men ingen får ordentlig navn når jeg går på Windows Utforsk og ser på filene i mappen dems. Brukte ikke den tungvindte metoden, men den med program. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Okei.. da kan jeg ikke hjelpe deg. Har ikke prøvd disse selv.. Dette er en guide jeg har laget sammen med en annen.. Har selv ikke brukt programene.. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Okei.. da kan jeg ikke hjelpe deg. Har ikke prøvd disse selv.. Dette er en guide jeg har laget sammen med en annen.. Har selv ikke brukt programene.. 7627437[/snapback] Ok Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Det er iPod folder du bruker?? Skal teste folder å se om jeg greier å finne en løsning. Endret 2. januar 2007 av MoDzoNa Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Okei.. Nå har jeg funnet du hva du må gjøre for å få navnene på filene igjen.. Du bare gjør pungt nr 7. Som jeg tidligere har sagt at du må gjøre. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Ok! Nå fikk jeg det til, skjønte ikke helt det du mente under punkt 7. Men når jeg gjorde det, så skjønte jeg poenget Den kopierte filene, men med nye navn og legger de i den mappen man velger.(Valgte Min Musikk i stedet for iTunes mappen) Men en ting jeg ikke fikk til på laptopen min var "Ctrl - "+"" , for de som ikke får det til( ) : Klikk på "Rediger", så "Instillinger". Takk for hjelpen MoDzoNa! Lenke til kommentar
Kalmar Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 jeg lurte på om det var noen som viste hvordan man legger inn Filmer på iPoden... jeg får det ikke til..det hadde hvert fint hvis det er noen som vet det så hver så snill å skriv det her! - Kalmar Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Takk for guiden. Må si jeg gliste litt da jeg så at det eneste som faktisk var gjort på iPoden var å skjule musikkfilene. Ekstremt god sikring mot å hente ut filene. Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Kalmar: For det første må du konvertere filmene til MPEG-4 format. Så legge de inn i iTunes og synkronisere eller bruke dra slipp metoden på iPoden. Videora er et fint program du kan bruke ellers er det også noen programmer på www.imtoo.com som brenner fra dvd filmene dine med tekstt og alt til perfekt iPod format. Serial får du skaffe selv. SIden det ikke er lov til å skrive hvor du finner dette her. Ellers hadde jeg gjort det. Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 har funnet et nytt program som funker ganske bra. Anapod Gear. Det vil flytte sanger, filmer, bilder og spillelister +++ fra din iPod til Pcen. Hvis du vil beholde anntall stjerner og hvor mange ganager den er spilt kan du også få direkte imort til iTunes. Mvh Fatt_Board Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) I iTunes er det en kategori som heter TV-programmer.. Hvor finner jeg den på iPoden..? Den er ikke under Video i iPoden.. Endret 6. mai 2007 av Kallileo Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Har selv heller ikke funnet denne på iPoden. Men det funker bare å la episodene stå som filmer da kommer de inn på iPoden. Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Har selv heller ikke funnet denne på iPoden. Men det funker bare å la episodene stå som filmer da kommer de inn på iPoden. Ja.Eller sa kan man lage en ny smart spilleliste hvor det skal være tv-programmer.. Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ja det funker også. Har merket at musikkvideoene, når du går inn på spillelister på iPoden, spilles av som musikk istedenfor videoer. Gerit det hvis man ikke har sangen da. Har en side der man kan laste ned filmer i iPod format. www.podtropolis.com Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå