Gå til innhold

Guide: Musikk fra iPod til PC *Oppdatert 04.01*

Anbefalte innlegg

Er det noen som har peiling hvordan en gjør dette omvendt, for eksempel hvis jeg er på besøk oss en kompis og han har noen sanger jeg har lyst på, hvordan får man disse overført til min ipod, jeg sliter fælt med dette, og vi skal snart få ny data, så det hadde vært fint om noen her visste dette, slik at jeg slapp og overføre alle de 3000 sangene fra ipoden til dataen for så og slette dem fra ipoden og så overføre dem tilbake til ipoden igjen!! :hmm:

Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Altså når du kobler til ipoden i en maskin kommer den opp i iTunes.

I nå på den siste opptateringen kommer den opp også står "navne på ipoden din"

Så trykker du på den. Også vil du få opp et bilde av ipod modellen din. Lenger den på samme side vil det stå oppdater iPod manuelt.

Det vil si at du må selv dra over de sangen som du vil ha. Den vil ikke auto oppdatere.

Skjønner??

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

7. Åpne iTunes og trykk "Ctrl + ," Gå da på "Avansert" og huk på "Kopier filer til iTunes Music-mappen når du legger til musikk biblioteket" Da blir Sangene overført til iTunes Music mappen slik at du får dem med navn og det du trenger, de blir også da sortert etter album, og artist.

Hvis du gjor dette skal sangene ligge med navn itunes music mappen.

Hvis du har valgt at musikk som blir importert skal lagres en anne plass vil sangen bli lagret på dette stedet-

Lenke til kommentar
7. Åpne iTunes og trykk "Ctrl + ," Gå da på "Avansert" og huk på "Kopier filer til iTunes Music-mappen når du legger til musikk biblioteket" Da blir Sangene overført til iTunes Music mappen slik at du får dem med navn og det du trenger, de blir også da sortert etter album, og artist.

Hvis du gjor dette skal sangene ligge med navn itunes music mappen.

Hvis du har valgt at musikk som blir importert skal lagres en anne plass vil sangen bli lagret på dette stedet-

7621821[/snapback]

De fleste får riktig navn inne på iTunes(ikke alle en gang), men ingen får ordentlig navn når jeg går på Windows Utforsk og ser på filene i mappen dems.

Brukte ikke den tungvindte metoden, men den med program.

Lenke til kommentar

Ok! Nå fikk jeg det til, skjønte ikke helt det du mente under punkt 7. Men når jeg gjorde det, så skjønte jeg poenget :D Den kopierte filene, men med nye navn og legger de i den mappen man velger.(Valgte Min Musikk i stedet for iTunes mappen)

Men en ting jeg ikke fikk til på laptopen min var "Ctrl - "+"" , for de som ikke får det til( :p ) : Klikk på "Rediger", så "Instillinger".

Takk for hjelpen MoDzoNa! ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Kalmar: For det første må du konvertere filmene til MPEG-4 format. Så legge de inn i iTunes og synkronisere eller bruke dra slipp metoden på iPoden.

Videora er et fint program du kan bruke ellers er det også noen programmer på www.imtoo.com som brenner fra dvd filmene dine med tekstt og alt til perfekt iPod format. Serial får du skaffe selv. SIden det ikke er lov til å skrive hvor du finner dette her. Ellers hadde jeg gjort det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har funnet et nytt program som funker ganske bra. Anapod Gear. Det vil flytte sanger, filmer, bilder og spillelister +++ fra din iPod til Pcen. Hvis du vil beholde anntall stjerner og hvor mange ganager den er spilt kan du også få direkte imort til iTunes.

Mvh Fatt_Board

Lenke til kommentar

Ja det funker også. Har merket at musikkvideoene, når du går inn på spillelister på iPoden, spilles av som musikk istedenfor videoer. Gerit det hvis man ikke har sangen da.

Har en side der man kan laste ned filmer i iPod format. www.podtropolis.com

Mvh Fat_Board

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...