Gå til innhold

Hvor lang leveringstid?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

komplett pleier å være ganske raske med å sende lagervarer. Vanligvis innen et par virkedager. Litt tregere enn f.eks. Netshop etter min erfaring, men likevel ikke trege...

 

Men med det været som har vært i det siste så KAN jo posten være litt treg av seg da, så følg med på pakkesporinga :thumbup:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Jeg lurer på å bestille World of Warcraft fra Komplett, men jeg trenger det raskt.

Hvor lang tid tar det vanligvis før jeg får det i posten? :hmm:

5630158[/snapback]

Komplett har ikke varen på lager, og de tar jo akkurat samme pris for spillet som vanlige butikker gjør. Hvorfor handle på komplett når dette er tilfellet?

 

 

EDIT: Ser du ikke er hjemme for tiden. Tja..

 

http://www.zailor.no/default.asp?Side=dvd&...4&PartnerId=352

 

Zailor har den på lager, og de pleier å levere raskt. Bestiller du i dag tenker jeg du har varen på fredag - posten er ikke raskere.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
hvorfor  ikke kjøpe det i butikken? eller du kan laste det ned fra internett fra blizzard sine sider og betale med visa eller noe, finner også pirat-wow http://www.x6.no/art/11469.html

5630268[/snapback]

 

Og hvor får du liksom lastet ned WOW på Blizzard sine sider?

 

World of Warcraft is only available for shipping to users in North America and Australia. If you are located outside these regions, you will need to contact local retailers for a localized release (where available).

 

Dette sier vel sitt?

Lenke til kommentar

Enkleste er å sette inn en ordre med visa og ringe butikken og be pent om å sende deg serialen.

Så laster du spillet ned fra et eller annet sted.

 

Gjorde det selv, tror jeg bestilte fra zailor. Lånte cd'ene av en kamerat da, slapp å laste ned :)

 

 

Edit:

Last ned spillet og patche det opp uansett da. Så har du det klart til du får serialen. Tar jo en halv dag å patche det spillet :mad:

Endret av blackninja
Lenke til kommentar
Enkleste er å sette inn en ordre med visa og ringe butikken og be pent om å sende deg serialen.

Så laster du spillet ned fra et eller annet sted.

 

Gjorde det selv, tror jeg bestilte fra zailor. Lånte cd'ene av en kamerat da, slapp å laste ned :)

 

 

Edit:

Last ned spillet og patche det opp uansett da. Så har du det klart til du får serialen. Tar jo en halv dag å patche det spillet  :mad:

5643475[/snapback]

 

"Det" spillet? Du har jammen ikke spilt mange online rollespill. Alle store online rollespill man betaler for har hyppige oppdateringer, akkurat fordi de gjør sitt beste for sine betalende kunder.

Lenke til kommentar
Enkleste er å sette inn en ordre med visa og ringe butikken og be pent om å sende deg serialen.

Så laster du spillet ned fra et eller annet sted.

 

Gjorde det selv, tror jeg bestilte fra zailor. Lånte cd'ene av en kamerat da, slapp å laste ned :)

 

 

Edit:

Last ned spillet og patche det opp uansett da. Så har du det klart til du får serialen. Tar jo en halv dag å patche det spillet  :mad:

5643475[/snapback]

 

"Det" spillet? Du har jammen ikke spilt mange online rollespill. Alle store online rollespill man betaler for har hyppige oppdateringer, akkurat fordi de gjør sitt beste for sine betalende kunder.

5645608[/snapback]

 

Så hvis man spiller mange mmo'er, irriterer man seg mindre over alle oppdateringene man må laste ned, hver for seg?? :nei:

 

Har spilt en del mmo'er og vet at det er nødvendig å oppdatere gjevnlig.

Er fortsatt lov å irritere seg over at det er såpass tungvint som wow! :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...