Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ip til Jensen Scandinavia WBR 6911/WA 2204

Anbefalte innlegg

ADSL Modem: Thompson Speedtouch 510i

Router: Jensen Scandinavia WBR 6911/WA 2204

For en stund siden døde routeren helt og jeg måtte ifølge Jensen resetter routeren over natten. Routeren fungerte fint dagen etter på den maskinen som er koblet til via kabel, men den bærbare finner ikke noe trådløst nettverk lenger. Så jeg regner med jeg må inn i routeren for å sette den opp på nytt, men jeg har problemer med å komme inn. Klarer ikke å koble til på default ip 192.168.1.254. Jeg la også merke til at navnet på routeren ifølge merket under er WA 2204 og ikke WBR 6911 som det står på esken, vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre. Har prøvd ett google søk på WA 2204 og finner ikke noe relevant informasjon om denne. Noen som har en formening om hvilken IP jeg må bruke og evt brukernavn/passord?

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

dere har tydlegvis ikke googla. har samme routern og den er ræv, men hvem bryr seg.

WBR 6911 og kjent som cnbr-914w (cnet) (same hardware, og software)

enesteforsjell er logo og bakrundsfarger. og plasten rundt da :-)

det magiske googel navnet er "rtl8181"

du kan og lage en max232 til TTL kabel så kan du se hva som er feil på den og flash den med nyfirmeware fra realtech(som faktisk lagaden)

default er både bruker navn og password blank

NB: den har default password hack. bruker navn og password : super

så kommer du rett inn :-9

hvis du IKKE finner password har du en siste måte til trykk på den linken her står det enda mer info om routern.

Endret av ranvik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...