AndersT2 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Har innstallert XP på en maskin, aktiviserte den og alt så bra ut. Men nå kom det opp at man må aktivisere den, og når man trykker for å gjøre det så står det at den er aktivert. Men man får ikke gjort noe annet på den. Hva er feil? Lenke til kommentar
tukols Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Så vidt jeg husker, så får du også muligheten for å velge telefonaktivering i denne boksen. ? Ellers så vet jeg at telefonnummeret til Microsoft direkte har vært oppe her et par ganger. Hilsen tukols Endret 19. februar 2006 av tukols Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Det eneste som skjer når det trykkes på Aktivere nå, da står det kun at den allerede er aktivert. Ikke den normale meldingen om Telefon eller over internett Lenke til kommentar
tukols Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hm............så er jeg blank. Har ikke andre forslag enn at du må finne telefonnummeret til Microsoft. Det er kanskje en som sitter inne med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå