Sweedish Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Jeg har slitt ut mitt lille hode på å prøve å forstå meg på dette bildet.. Vet NOEN om hvilket filter/plugin (whatever) denne fotografen har brukt? takkr for ALT av forslag. Her er forresten linken til bildet: http://www.photo.net/photodb/photo?photo_id=4128118 Endret 19. februar 2006 av Sweedish Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hva mener du? Det finnes ikke noe knapp/filter som heter "make cool picture". Først har han funnet en modell. Så har han tenkt ut et tema. Så har han tenkt ut en vinkel å fotografere på. Så har han satt opp lamper i et studio. Så har han tatt bilde. Så har han tatt det inn i Photoshop, retusjer, airbrushet, justert levels, maskert, fjernet, lagt til...og sikkert brukt de fleste verktøy i Photoshop som finnes. Så, for å gjennskape noe lignende må du lære deg alle leddene i prosessen over. Men jeg anntar du ser etter et software. Photoshop fra Adobe er det du ser etter. AKIRA Lenke til kommentar
Sweedish Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Ok.. La oss si at jeg behersker photoshop mer enn nok. Jeg har forstått greia med at det er mye blurring og at han har tatt vare på kantene, eller noe i den duren.. men likevel? Dette bildet er jo perfekt! Nytter ikke å remse opp "retusjer, airbrushet, justert levels, maskert", jeg letet etter noe mer konkret.. Hovedingrediensen kan man si. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Det ser litt ut som 3d? Altså ikke et foto. Lenke til kommentar
litland Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hvis du ser under bildet når du trykkjer på orginal linken så står dette: "The Dream Police they live inside my head. by Perry Van Dongen Konica Minolta Maxxum 7D" Altså, hvis ikkje fotografen lyg så er dette bildet ekte. Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 http://members.shaw.ca/p.vandongen/cop/ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Ok.. La oss si at jeg behersker photoshop mer enn nok. Jeg har forstått greia med at det er mye blurring og at han har tatt vare på kantene, eller noe i den duren.. men likevel? Dette bildet er jo perfekt! Nytter ikke å remse opp "retusjer, airbrushet, justert levels, maskert", jeg letet etter noe mer konkret.. Hovedingrediensen kan man si. 5630217[/snapback] tid og krefter + knowhow + adobe photoshop = perfekte bilder...enkelt og greit. Det er fullt mulig å lage slike bilder fra bunn av, pixel for pixel om man så orker... det handler bare om kunnskap og dedikasjon.. Lenke til kommentar
Sweedish Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Kina Bill: jeg takker ærbødig for ditt svar. Beste nyheten på lenge. ' Så da var denne tråden slutt, takker enda en gang for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå