SveinungB Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Har Mobyson sovnet? De var jo desidert billigst før, nå har de jo blitt gått forbi av flere operatører. Ref. telepriser.no Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Det er nok heller det at det satses mer på Noextra, da disse har samme eiere. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg synes mobyson har vært direkte tafatte i det siste, påfylling fra mobilen fungerer fremdeles ikke, noesom ble lovet ordnet før nyttår. Byttet til noextras jeg ihvertfall... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg synes mobyson har vært direkte tafatte i det siste, påfylling fra mobilen fungerer fremdeles ikke, noesom ble lovet ordnet før nyttår. Byttet til noextras jeg ihvertfall... 5630620[/snapback] Da har du nettopp gjort det de ville og ønsket! Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Veldig heldig at jeg nettopp har byttet til Mobyson da (for et par måneder siden) :/ Edit: Prøvde nettopp å bytte til Noextras da jeg så at porteringen ikke koster noe, men får selvfølgelig feilmelding om at nummeret ikke kan porteres. Endret 19. februar 2006 av Audiophil Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg synes mobyson har vært direkte tafatte i det siste, påfylling fra mobilen fungerer fremdeles ikke, noesom ble lovet ordnet før nyttår. Byttet til noextras jeg ihvertfall... 5630620[/snapback] Da har du nettopp gjort det de ville og ønsket! 5630651[/snapback] Agder Energi kutter ned på sine forskjellige firmaer, samler dem litt mer. Det gjelder det samme for strøm-selskapene deres Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg synes mobyson har vært direkte tafatte i det siste, påfylling fra mobilen fungerer fremdeles ikke, noesom ble lovet ordnet før nyttår. Byttet til noextras jeg ihvertfall... 5630620[/snapback] Da har du nettopp gjort det de ville og ønsket! 5630651[/snapback] Agder Energi kutter ned på sine forskjellige firmaer, samler dem litt mer. Det gjelder det samme for strøm-selskapene deres 5631660[/snapback] Ser at de har kuttet ut strømsalget på noextras og... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg synes mobyson har vært direkte tafatte i det siste, påfylling fra mobilen fungerer fremdeles ikke, noesom ble lovet ordnet før nyttår. Byttet til noextras jeg ihvertfall... 5630620[/snapback] Da har du nettopp gjort det de ville og ønsket! 5630651[/snapback] Agder Energi kutter ned på sine forskjellige firmaer, samler dem litt mer. Det gjelder det samme for strøm-selskapene deres 5631660[/snapback] Ser at de har kuttet ut strømsalget på noextras og... 5632215[/snapback] Og fra forbrukerkraft. Samme eier. Tro meg jeg merker det på telefonen på jobben om dagen. (Hafslunds Kundesenter) Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Et døgn fra mail sendt til aktivt abbonement hos noextras, ikke verst! Lenke til kommentar
YBD Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 http://www.computerworld.no/index.cfm/fuse...tikkel/id/54894 - Vi skal få fart på mobilmarkedet med lavere priser og nye tjenester. Noextras.net skal fortsatt være markedsleder med bunnpriser, mens Mobyson blir et fullverdig operatørselskap med et bredt tilbud av tjenester Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=553346 Kan jo stenge denne tråden nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå