Ustedalen Skrevet 19. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Lenge siden jeg har kommet med noen bilder nå, så jeg tenkte det var på tide å få tatt noen. Gikk ut og ned til en veldig gammel brønn som står i nærheten. Tenkte jeg skulle leke litt med farger, og kontraster. Så hva synes dere? Hva kan gjøres bedre? Ble dette veldig kjedelig, eller et enkelt og greit bilde(-r)? Edit: La til nye versjoner med ramme rundt bildene og la til en setning! Endret 19. februar 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 Det var da voldsomt til hvitt Harde kontraster her, noe som i og for seg gjør seg godt på det første bildet. Kunne forøvrig godt tenke meg å se det motivet med en mer normal kontrast, slik at vi får se hvordan det ser ut i virkeligheten. Liker bilde nr 1, uansett. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 Det er meningen at det skal være så hvit og harde kontraster Måtte jo prøve meg på noe nytt. Mener du at du vil se det orginale bildet? Isåfall på hvem? Lenke til kommentar
engekri Skrevet 19. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 Likte ikke bildet, ble for mye hvitt i forhold til det mørke. Hva med litt mere av selve innholdet? sikter til det første. Evt. må du vise enda mindre. Lenke til kommentar
asfalthore Skrevet 19. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2006 Kan ikke si jeg likte bildene, da jeg ikke ser hva det er.. Det ser liksom ut som du har klipt ut deler av et hustak og lagt på hvitt rundt. Nei, dette ga meg desverre ingen ting. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Tanken er veldig god. Jeg liker svart-hvitt og kontraster selv, men dette smalt litt for mye, etter min mening. Kan minne litt om en utklippsbok, siden brønnen blir så kantete. På en annen måte liker jeg enkeltheten i det hele. Ingen dårlig idé. Som PMnormal, nummer 1 er favoritten. Endret 20. februar 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Bildene gir meg veldig lite. Ser ikke at det er en brønn med mindre du sier det. Bilde en er best. Som sagt før, ideen er god men kunne kanskje hatt bedre gjennomførelse? Annet motiv etc? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg kan ikke se hva dette er, takket være at du nevnte det vet jeg det. Det ser ut som om du har brukt color range og fjernet alt unntatt brønnen. Det ser veldig klipt ut. Tanken er ikke dum, men det blir for klipp og lim-feeling for min del. Litt nyanser i snøen ville nok vært bra. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 SirMaximus, utrolig off-topic, men jeg bare lurte. Sitatet i signaturen din, er det Erlend Loe eller noe? Høres ut som noe han kunne skrevet. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg aner ikke, men min gamle romkamerat (eldre herre) pleide å si det når han hadde tømt en pappvin eller to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå