[CyB]girl Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Jeg har tenkt å begynne og overklokke men har ikke manualen til hovedkortet mitt, det er et Asus HK... Tenkte å begynne med jumperene på HK'et, vet ikke hva jeg skal gjøre i BIOS, så... Vennlig hilsen Camilla 14 Alias [CyB]girl http://home.no.net/kolstadc/ Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Hvorfor ikke laste ned manualen da? Her er en adresse du kan finne manualer til asus hovedkort:: ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/HANDBUCH/Motherboard/ Det er en tysk server, men jeg tror manualene er på engelsk. Lenke til kommentar
[CyB]girl Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Tror ikke det du... Gjenstående tid; "5 dager 15 minutter" Kan bli litt lenge med et 56K modem.... Vennlig hilsen Camilla 14 Alias [CyB]girl Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Hva slags hovedkort er det du har da? Sikker på at du må stille på jumperne? Det kan jo hende du kan stille litt i bios:) Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Kanskje hvis du forklarte hvilket asus hovedkort du hadde så kanskje vi kunne hjulpet deg mere. Eller du kan ringe butikken du kjøpte det i og spørre om de kan sende en ny en til deg... Lenke til kommentar
[CyB]girl Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Jeg er faktisk ikke sikker på hvilket hovedkort jeg har, men det er iallfall Asus... Jeg har aldri vært inne i BIOS før, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Noen som kan fortelle meg det? Vennlig hilsen Camilla 14 Alias [CyB]girl http://home.no.net/kolstadc/ Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Trykke del eller F2 når du booter. Det står som regel nederst på skjermen prss 'del' to enter setup. I oppstarten står det kansje hvilket hovedkort du har også. Det burde også være stempla på selve kortet. Eller så kan du laste ned Sisoft sandra for å få vite informasjon om det meste av hardware(tenker navn på hk), det er også noen benchmarks slik at du kan få vite hvordan systemet ditt duger i forhold til andre lignende system, og burn in wizard som gjærne brukes til å teste hvor stabilt systemet er, kjekt når en overklokker. Lenke til kommentar
[CyB]girl Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Jeg har et Asus A7V hovedkort.. Det sto stemplet på hovedkortet fant jeg ut... Vennlig hilsen Camilla 14 Alias [CyB]girl http://home.no.net/kolstadc/ Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 En så søt jente/kvinne, med bunad og greier må man bare hjelpe Skal laste ned manualen til deg. Så kan jeg bare klippe ut det om switcher å legge det ut på en hjemmeside, eller maile dem til deg. Bare tips hva som passer best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå