ChristerN Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg har hatt K750i nå i 6-7 måneder. Har aldri vært så fornøyd med en mobil før, bortsett fra at joysticken nå er totally fucked og ikke lar meg bla i tlf boken. Jeg vet at dette sikkert kan fikses ved å oppgradere software osv, men jeg gidderikke levere telefonen inn, få den slettet eller noe annet. Og uansett så er den så utrolig stygg pga mange fall i bakken.. Tenkte derfor å bare kjøpe ny tlf. Men hva skal jeg kjøpe? Bare kjøpe en ny K750i ? Liker størrelsen og alt på den, men hvis det er en tlf som er tilsvarende god, like rask og grei i menyer meldinger osv, men nyere og ser tøffere ut så er det helt ok. Jeg kan bruke 3000-4000 kr.. Noen forslg? Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Nei, hvis du har råd til å kjøpe ny tlf istedet for å fkse den du har gratis istedet, så er jo det opp til deg.. Men med min erfaring på kvaliteten på joystickn på K750, så kommer dette til å skje deg ofte. Ved å sende inn tlf'n for å fikse joystick så SKAL DE IKKE slette info fra tlf'n.. De gjorde ikke det neon av gangen min var inne, ei heller når de oppgraderte FW... Lenke til kommentar
ChristerN Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Men å sende den inn betyr at jeg må gå uten tlf min og uten tlf boken min i ihvertfall en uke. og det går ikke.. Er kjempeavhengig av mobiltelefonen i jobb hver dag hele døgnet.. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Du får sikkert låne eller leie en annen telefon mens den er på rep den uka og kontakter kan du legge på sim kort.. Evnt du kan kjøpe ny og selge den til meg for 200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå