levlex Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Mobil-TV er hett og P900 er Samsungs første til å kunne vise Glamour og Hotel Caesar. Vi har testet godsaken. Les mer Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Utrolig hvor bra design den har Søndag? Nyheter? Lenke til kommentar
master air Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Syns det var en fin artikkel, men det mangler en link til denne tråden. Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Syns det var en fin artikkel, men det mangler en link til denne tråden. 5630433[/snapback] Det er en feil i publiseringssystemet, noe amobil vet om, og de arbeider så vidt jeg vet med å få ordnet det Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg syntes det er litt dårlig at Samsung ikke kunne ha valgt en annen modellbetegnelse iom. SE har en hel P-serie, P900 inkludert. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Ser bra ut! Venter på å se prisen før jeg begynner å tenke på om jeg skal kjøpe den. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 gleder meg til det blir mere vanlig, og til tv2, tvn og tv3 sender på dmb eller dvb eller hva det nå er. håper ikke alle kanalene bestemmer seg for å sende på forskjellige standarder.. ( så tv2 og tvn feks sender på dmb mens tv3 og nrk sender på dvb.) Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Jeg syntes det er litt dårlig at Samsung ikke kunne ha valgt en annen modellbetegnelse iom. SE har en hel P-serie, P900 inkludert. 5632340[/snapback] helt enig! selv har jeg en SE P900 og syns vel den er litt heftigere med større skjerm (3") og tusenvis av installerbare programmer, og P-serien er dessuten mulig en av de BESTE telefonene til å gå på internett med pluss at man kan koble ut antennen når man vil, slik at all kmmunikasjon er borte, men allt annet fungerer, dvs musikkspiller, filbehandling, spill og flere av installerte programmene (alltså flere skritt forbi SE W-serien). men uansett, TV, blir litt mye...hva blir det neste? innebygd printer med scanner og fax? parabol? elektronmikroskop? man kan likegjerne vente noen år med å kjøpe ny mobil, og det sier jeg som er 15! min P900 kommer jeg ikke til å bytte før den går i stykker eller når fremtidens nye teknologi ikke tillater annet. uansett så bryr jeg meg ikke om størrelse eller design, imotsetning til andre på min alder, så om jeg fikk en Sam P900, så ville jeg ikke bry meg om klumpn i lomma... Endret 27. februar 2006 av S-r-ex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg